Zero Killed ma połączyć Rainbow Six Siege, CS:GO i SWAT 4. Premiera w tym miesiącu
Jeszcze przed oficjalnym debiutem Zero Killed, gracze będą mogli przetestować shootera w ramach zamkniętej bety.
Jeśli multiplayerowe, taktyczne rozgrywki w VR to coś dla Ciebie, to nie możesz przegapić Zero Killed. Gra zadebiutuje na HTC Vive i Oculus Rift już 26 września, a w przyszłości tytuł pojawi się również na PSVR.
Zero Killed to według twórców gry mieszanka planowania walki znanego z Rainbow Six Siege, emocjonującej rozgrywki PvP rodem z Counter-Strike’a oraz szerokiego wyboru sprzętu i gadżetów charakterystycznego dla SWAT 4. Wszystko podlane lekkim sosem sci-fi.
Kto chce mieć szansę zagrania przed premierą, może się zapisać do zamkniętej bety TUTAJ. Beta rozpocznie się już 17 września, a developerzy rezerwują sobie prawo do wybrania spośród wszystkich zgłoszeń osób, które otrzymają dostęp do wczesnej wersji gry.
Gracze wcielają się w postać jednego z Zer. Wyjętych spod prawa profesjonalistów, którzy porzucili przeszłość i zerwali wszelkie kontakty z dotychczasowymi zleceniodawcami. Korporacjami, które korzystały z ich usług, aby nielegalnie pozyskiwać Petronium – nieznany wcześniej pierwiastek o wysokich właściwościach przewodzących, wydobywany na zdewastowanym terenie tzw. Strefy.
W Zero Killed duży nacisk położono na współpracę i komunikację w zespole. Oba element są kluczowe dla właściwego reagowania na dynamicznie zmieniającą się sytuację na polu walki. Gracze będą mogli zbudować swoją drużynę z 10. zupełnie różnych postaci. Od ciężko opancerzonego, wolnego, ale odpornego na obrażenia Big Foota, przez A.N.D. – hakera wyposażonego w cały arsenał elektronicznych gadżetów, po Ox’a – speca od materiałów wybuchowych. Każda z dostępnych postaci operuje innym wyposażeniem i dysponuje innymi umiejętnościami tak, aby jej wybór każdorazowo wymagał od graczy zmiany w podejściu do taktyki i stylu gry. W efekcie zwycięstwo w Zero Killed będzie wymagało planowania, przewidywania ruchów przeciwnika, taktycznego myślenia oraz trafnej oceny sytuacji na polu walki.
GłÓWNE CECHY ROZGRYWKI:
- Tryb multiplayer 4 vs. 4;
- 10 zupełnie odmiennych postaci do wyboru, z ich unikalnymi umiejętnościami, wyposażeniem i osobowościami;
- 4 tryby rozgrywki:
– Data Steal
– Domination
– Hunt
– Tournament
- 3 odmienne lokacje:
– Nuclear
– Suburbs
– Sewers
- Płynne przemieszczanie się po świecie gry bez skokowej teleportacji z punktu A, do punktu B i bez ryzyka, że wróg zmaterializuje się nagle za Twoimi plecami. Poruszanie się w grze obejmuje bieganie, wspinanie oraz zjeżdżanie po drabinie. Nasza autorska technologia pozwoliła nam uniknąć znanych problemów związanych z dynamicznym przemieszczaniem się w grach VR, zapewniając jeszcze większa immersję;
- Mnóstwo sprzętu i gadżetów, które można wykorzystać, żeby zdobyć przewagę na polu walki. Od granatów, przez miny, sonary, osłony i wiele więcej!
- Wzorowane na prawdziwym polu walki interakcje z otoczeniem i przedmiotami. Wróg rzucił w Ciebie granatem? Odrzuć go z powrotem! Kolega z oddziału walczy pod ciężkim ostrzałem i kończy mu się amunicja? Rzuć mu swój zapasowy magazynek! Rób wszystko to, co normalnie zrobiłbyś w trakcie walki;
- Realistyczne odwzorowanie zachowania broni obejmujące odrzut, model uszkodzeń oraz penetrowanie przeszkody przez pocisk. Wszystkie modele broni zostały wyposażone w dobrze sprawdzające się w VR celowniki holograficzne, a niektóre otrzymały dodatkowo celowniki laserowe;
- Otoczenie, które można zniszczyć, zmieniając tym samym sytuację na polu walki. Drzwi blokują drogę, a wróg ukrywa się za osłoną? Rozwal je, albo wysadź. I nie zapomnij trzymać się nisko, chować i pozostawać w ciągłym ruchu. Nieruchomy, dobrze widoczny cel, to martwy cel.
- System oznaczania mający kluczowe znaczenie dla powodzenia misji. Nie zapominaj, że poznanie pozycji wroga, daje Ci przewagę nie do przecenienia.
Źródło: materiał producenta, opracowanie własne