Tak wygląda Skyrim w VR

Coś dla fanów produkcji.

Bethesda Game Studios przenoszi RPG fantasy w otwartym świecie do zupełnie nowego wymiaru. Gdy tylko założysz gogle i uruchomisz Skyrim VR, zauważysz że zmienia się nie tylko perspektywa. Możesz teraz korzystać z potężnych zaklęć niezależnie w każdej ręce i używać prawdziwych ruchów, aby wykonywać zamachy mieczem, blokować ciosy i wypuszczać strzały. Nawet proste rzeczy, takie jak używanie mapy świata czy awansowanie postaci, zostały zmienione.

Oczywiście Skyrim nie byłby sobą, gdyby nie pojawiły się w nim kultowe starcia: smoki kontra Smocze Dziecię. Główny producent Andrew Scharf w Bethesda Game Studios przypomina sobie pierwsze chwile po napotkaniu smoka oraz sposoby, w jakie Bethesda Game Studios przeniosły Skyrim do VR.

The Elder Scrolls V: Skyrim VR pojawi się 17 listopada na PlayStation VR i zawierać będzie pełną wersję Skyrim, w tym oficjalne dodatki Dawnguard, Hearthfire i Dragonborn. Obsługa dodatkowych platform pojawi się w roku 2018.

Źródło: Bethesda

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.