Szansa, by zagrać w Wiedźmina 3 bliższego pierwotnym założeniom twórców

Celem jest przybliżenie gry do pierwotnej idei.

Starszy projektant rozgrywki Wiedźmina 3 – Andrzej Kwiatkowski – wypuszcza kolejną wersję swojego moda FCR3 – Immersion and Gameplay Tweaks.

Poprawki wnoszą do rozgrywki np. opcjonalny pakiet, którego zainstalowanie ograniczy ilość przedmiotów znajdywanych w świecie gry. Nie dotyczy to skarbów, pieniędzy, przedmiotów unikalnych czy związanych z misjami oraz tego, co zostawiają po sobie ubici przeciwnicy. W pozostałych przypadkach możemy się spodziewać, że przetrząsane skrzynie i inne miejsca będą zazwyczaj puste (istnieje 85 proc. szans, że nic nie znajdziesz). Nie uzbieramy zatem wielu gratów na sprzedaż, a w sporo rzeczy będziemy musieli zaopatrzyć się u kupców. Na szczęście, ceny u kupców będą niższe o połowę, by zrekompensować braki w środowisku.

To oczywiście jedna z wielu poprawek w nowej wersji FCR3 – Immersion and Gameplay Tweaks, którego można pobrać z tej strony, przy okazji zagłębiając się w pełną listę zmian.

Przypominamy, że omawiana modyfikacja nie wprowadza jakiś przełomowych zmian w systemie rozgrywki, lecz sprawia – co podkreśla Andrzej Kwiatkowski – że Wiedźmin 3 jest bliższy pierwotnym założeniom.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.