Trzy lata pracy i oto efekt. Tak wygląda Wiedźmin 3 z drastycznie podniesionym LOD

Wiedzmin-3-mod
Newsy PC

Moderzy nie próżnują i oto pojawiły się kolejne projekty do Wiedźmin 3: Dziki Gon, które drastycznie zwiększyły odległość renderowania znacznej części obiektów, ludzi, zwierząt i przedmiotów w grze.

Kto lubi grę Wiedźmin 3 na wypasie, powinien zainteresować się najnowszymi modami do gry, które w ciągu zaledwie dwóch dni znalazły się na samym szczycie pobieranych przez wiedźmińską społeczność serwisu Nexusmods.

Wiedźmin 3 z modami Uber LOD

Na Nexusmods pojawiły się dwa mody Uber LOD. Jeden dotyczy obiektów architektonicznych, a drugi postaci, zwierząt oraz przedmiotów. Efekt po zainstalowaniu programów jest kapitalny i gołym okiem widać przeogromną zmianę na plus.

Za oba mody odpowiada ten sam autor, posługujący się pseudonimem ScoutBr0. Jak zaznacza, rozwój projektów zajął trzy lata. Gracze komentujący jego prac żałują natomiast, że zostały one udostępnione tak późno. Może weszłyby w skład szykowanej oficjalnej aktualizacji next-gen Wiedźmina 3, którą CD Projekt RED wyda 14 grudnia?

Jeśli chodzi o budynki, ScoutBr0 pisze, że jego mod drastycznie zwiększa odległość renderowania znacznej części obiektów architektonicznych w grze. Przy postaciach i przedmiotach czytamy z kolei, że mod poprawia LOD i Draw Distance wszystkich siatek używanych przez postacie, zwierzęta, potwory i przedmioty do maksymalnych wartości.

A tak to wygląda w praktyce:

Modyfikacje możecie pobrać z Nexusmods. Ta na same obiekty jest dostępna tutaj, a poprawiająca rysowanie postaci, zwierząt oraz przedmiotów w tym miejscu.

Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie