Transport Fever zgodnie z rozkładem trafi na Steam w listopadzie

Transport Fever zgodnie z rozkładem trafi na Steam w listopadzie
Newsy PC

Nowa symulacja infrastruktury transportowej coraz bliżej.

Gra ukaże się na Windows, Mac OS X i Linux, a premierę zaplanowano na 8 listopada 2016. W Transport Fever, gracze odegrają centralną role w symulowanej ekonomii, powołując do życia i kształtując miasta. Będą prowadzić je ku świetlanej przyszłości bądź krachowi, bardziej lub mniej sprawnie kierując handlem poprzez rozwój sieci transportu i logistyki naziemnej, powietrznej i morskiej.

Gra jest już dostępna w przedsprzedaży, a gracze, którzy zdecydują się na zakup przed premierą skorzystają z 10% rabatu. Dodatkowe 25% zniżki lojalnościowej otrzymają gracze, którzy w swojej kolekcji Steam posiadają już jej poprzedniczkę – Train Fever. Oferty łączą się i obowiązują do dnia premiery.

Transport Fever czerpie inspirację z ponad 150 lat historii transportu przedstawiając ponad 120 szczegółowo oddanych pociągów, samolotów, statków, autobusów, tramwajów i ciężarówek, które zmieniają się jak w kalejdoskopie wraz z upływem czasu. Gracze zbudują stacje, przystanie i lotniska, łącząc ze sobą węzły handlu by sprostać rosnącym i ewoluującym potrzebom rozwijających się miast i ich populacji. Będą nadzorować, usprawniać i modernizować stworzoną infrastrukturę by nadążyć za postępem oraz łączyć ze sobą trasy handlowe motywując rozwój ekonomiczny sprzyjający budowie własnego transportowego imperium.

W trybie nieskończonej rozgrywki, obecnym w Transport Fever, będzie można popuścić wodze fantazji lub też przetestować swoje umiejętności w trybie kampanii oferującym szereg misji osadzonych w historycznych realiach Europy i Ameryki Północnej. Projektowanie nowych dróg i tras kolejowych jest proste dzięki przemyślanemu, elastycznemu zestawowi narzędzi dostępnemu w Transport Fever. Gra wprowadza niespotykanie intuicyjny i potężny system planowania tras, dzięki któremu gracz bez trudu podoła wyzwaniom jakie może stawiać teren – czy to dostosowując się do warunków, czy kształtując okolice po swojemu. Tytuł wspiera również platformę Steam Workshop, dzięki czemu można spodziewać się bogatego wachlarza modyfikacji tworzonych przez fanów.

Źródło: Materiał wydawcy

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie