The Sims 4 wreszcie otrzyma oficjalne wsparcie dla modów
Na wczorajszym Sims Summit ogłoszono współpracę z firmą Overwolf, właścicielem CurseForge. Oznacza to oficjalne wsparcie dla modów w The Sims 4.
Nie da się ukryć, że najjaśniejszym punktem wczorajszego Sims Summit było ogłoszenie kolejnej odsłony cyklu. Choć Project Rene na razie nie ma oficjalnego tytułu, póki nie zostanie odpowiednio nazwany, sami będziemy mówić o nim The Sims 5. Więcej informacji w sprawie intrygującego “next-genowego” projektu znajdziecie w tym miejscu.
To jednak nie wszystko, bo usłyszeliśmy również o nowościach w The Sims 4. Wiadomo, “piątka” jest parę lat przed debiutem i znajduje się we wczesnej fazie produkcji. Do tej pory możemy zadowolić się ogłoszeniem pełnego i oficjalnego wsparcia dla sceny moderskiej w czwartej części cyklu. Ja wiem, że do tej pory modów do gry stworzono bez liku. Da się je pobierać w przytłaczającej liczbie, ale teraz będzie to nieco łatwiejsze.
EA nawiązało współpracę z firmą Overwolf, właścicielem platformy CurseForge. Ma to być oficjalne narzędzie, z którego będzie można bezproblemowo i bezpiecznie pobierać mody do gry (która od niedawna jest darmowa). No i w końcu doczekamy się też oficjalnego narzędzia do ogarniania modyfikacji. Do tej pory trzeba było polegać na zewnętrznych rozwiązaniach, a nie wszystkie działały równie dobrze.
Overwolf prowadzi CurseForge, menadżera modów i platformę odkrywczą zbudowaną w celu wspierania twórców i hostowania ich treści. Przez lata społeczność The Sims 4 była rozbudowywana przez modderów i twórców treści, a dzisiejszy dzień oznacza duży krok naprzód w uznaniu i świętowaniu ich wkładu.
– czytamy w notce prasowej przesłanej redakcji PC Gamer
CurseForge to olbrzymia platforma, główne narzędzie do modowania m.in. Minecrafta oraz World of Warcraft. Czekamy na więcej szczegółów w tej sprawie!