The Last Of Us Part II – Neil Druckmann o grafice na tle Horizon: Zero Dawn

Po Naughty Dog spodziewamy się porządnej roboty.

Neil Druckmann, dyrektor gry The Last of Us Part II, uciął sobie ciekawą pogawędkę z Hermanem Hulstem odpowiedzialnym za Horizon: Zero Dawn.

Większość dyskusji skupiała się na wydanym niedawno tytule na PlayStation 4. Dowiedzieliśmy się m.in. że początkowo w Horizon: Zero Dawn miała się znaleźć współczesna broń palna, a podczas sześciu lat tworzenia tytułu pojawiało się wiele wątpliwości i kłód pod nogami. Projektowanie pierwszej maszyn (Thunderjaw) zajęło aż półtora roku. W trakcie rozwoju gry wiele rzeczy się zmieniło, ale od samego początku Guerrilla miała jasną wizję bohatera gry: zwinny myśliwy o imieniu Aloy.

Neil Druckmann zahaczył przy okazji o The Last of Us Part II w kontekście oprawy wizualnej Horizon: Zero Dawn. – Lepiej mi uwierz, idę do swojego zespołu i mówię coś w rodzaj: “Ok, to jest teraz poprzeczka. Musimy ją przeskoczyć” – padło w stronę Hermana Hulsta.

Znając możliwości Naughty Dog, jest to jak najbardziej prawdopodobne… Jak sądzicie?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.