The Last of Us 2 – fabuła. Pierwsze informacje już są!

The Last of Us 2 – fabuła. Pierwsze informacje już są!
Newsy PS4

Gameplay z gry The Last of Us 2 był jednym z lepszych podczas tegorocznych targów E3 2018. Teraz twórcy zdradzają także co nieco z fabuły. 

Uwaga na spoilery.

Trzeba przyznać, że konferencja Sony na E3 2018 zrobiła dobre wrażenie niejedną produkcją, a już na pewno udało się wywołać ciarki zwiastunem kolejnej odsłony The Last of Us. Neil Druckmann ze studia Naughty Dog postanowił uchylić rąbka tajemnicy i podzielić się z graczami kilkoma informacjami dotyczącymi fabuły.

The Last of Us 2 – zmiany w systemie gry

Jak pokazał nam rzeczony trailer (na końcu newsa), wydarzenia z drugiej części The Last of Us mają miejsce w cztery lata po zakończeniu jedynki. Elementy gameplay’u obiecują nam sporo skradanki jak i równie wiele akcji, a twórcy już na E3 informowali, że nowy świat będzie dużo większy (choć wciąż liniowy). Przebudowano także silnik gry, co przełoży się na nową mechanikę walki, system skradania czy animacji. To tyle jeśli chodzi o stronę techniczną. Pora więc na szczegóły fabularne.

Cyberpunk 2077 – 36 ciekawostek, 25 screenów i grafik z E3 2018. Walka, pojazdy, bohater, świat…

The Last of Us 2 – fabuła i mechanika

The Last of Us 2 będzie sequelem serii, w którym bohaterowie udali się do Jackson. Wygląda na to, że to właśnie tutaj Ellie i Joel (teoria śmierci Joela została przez studio obalona) spędzili ostatnie cztery lata. W grze nastąpi jednak kolejny przeskok czasu, gdyż po kolejnym roku schronienie w Jackson zostaje zaatakowane. Naughty Dog zapowiada opowieść o skrajnie różnym charakterze: pokazującą pokój i walkę. Być może twórcy zastosują więc retrospekcje w czasie, czyli momenty sprzed ataku oraz uczestnictwo w samym już konflikcie.

The Last of Us 2 usuwa standardowy podział na eksplorację i walkę. Od teraz w każdej chwili nasze odkrywanie świata będzie mogło poskutkować zainicjowaniem walki. Generalnie największy nacisk w przypadku drugiej części twórcy położyli na skradanie się. Gra ma zachęcać do częstego ukrywania się i zabijania przeciwników pozostając niewykrytym. Naughty Dog zapowiada także obecność wielu istotnych wątków, o których szczegółowo dowiemy się z pewnością w najbliższym czasie.

Ewelina Stoj
O autorze

Ewelina Stoj

Redaktor
Bardziej od konkretnych gatunków ceni sobie kiedy gra ma "duszę" i pouczający przekaz. Nieco osamotniona w męskim świecie ruchomych pikseli próbuje udowodnić światu, że gry to także sztuka.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie