Teardown z niesamowitą fizyką świata gry. Nowe filmiki

Teardown z niesamowitą fizyką świata gry. Nowe filmiki
Filmiki z gier Newsy PC

W zeszłym roku wspominaliśmy o nienazwanym wówczas projekcie Dennisa Gustafssona, który prezentował niezwykle wysoki poziom, jeśli chodzi o fizykę wirtualnego świata. Dzisiaj wiadomo, że projekt nosi miano Teardown i wciąż rozwija się w dobrym kierunku.

Dennis Gustafsson udostępnił kilka nowych filmów prezentujących wokselową grę Teardown, w której zniszczymy dosłownie wszystko. Możemy spojrzeć na szaleństwo ładowarką oraz innymi pojazdami czy efekty związane z pogodą i wodą. Choć wszystko wokselowe, robi naprawdę świetne wrażenie.

Teardown zaoferuje nam w pełni zniszczalne interaktywne środowisko. Gracze mogą burzyć ściany pojazdami lub materiałami wybuchowymi, układać obiekty, aby wejść na wyższy poziom oraz wykorzystywać otoczenie na swoją korzyść w najbardziej kreatywny sposób, jaki mogą wymyślić.

W sierpniu zeszłego roku twórca projektu zaznaczał, że gra działała wówczas z prędkością 60 klatek na sekundę na komputerze z czterordzeniowym procesorem i kartą graficzną GTX 1070. Już wtedy produkcja oferowała śledzenie promieni w czasie rzeczywistym, a ray tracing działał prawie na wszystkich układach graficznych, również na tych od AMD.

Czekamy na dalsze wieści o Teardown, a Was zapraszamy na kolejną porcję materiałów z gry:

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie