Sniper: Ghost Warrior 3

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

24 (KOMENTARZE) “Sniper: Ghost Warrior 3

  • 17 września 2016 at 15:46
    Permalink

    Ten screen wygląda na ciekwą opcje i rozkminę: z cichacza czy na Rambo? Nie wiem jaką drogę chciał wybrać grający, ale akurat taki dylemat można też rozwiązac za pomocą jak zawsze niezawodnego granatu:) SGW3 wygląda przywoicie i nie sadzę, aby cos mogło póśc nie tak. Tym bardziej, że do premiery co raz bliżej.

    Reply
    • 17 września 2016 at 22:07
      Permalink

      Ja bym tam się raczej zapatrywał na taką opcję: znowu zabrakło papieru,a nie ma jak wyjśc po niego:) Screen całkiem całkiem i jestem zdania, że jeden granat rozwiaząłby dylemat bohatera:) W SGW 3 będzie mozna sobie aminicję jak i takie właśnie granaty samemu tworzyć, także na brak narzedzi do rozruby nie powinno się narzekać.

      Reply
  • 8 września 2016 at 23:17
    Permalink

    Ten jeden żołnierz [po prawej] dośc komicznie wyglada. W sumie to ta skrzynka, która trzyma jest prawie zasłonięta przez żaluzję. Zatem gdyby póścić to w internet z prośba o przeróbkę, to mogłoby być wyjśc z tego coś smiesznego:) Liczę po cichu na to, że twórcy Sniper Ghost Warrior 3 pokuszą się o nieco easter eggów. W sumie to by było ciekawe móc odkrywać takie smiechawki i nawiązania do innych tytułów czy tam czegoś innego.

    Reply
    • 14 października 2016 at 11:08
      Permalink

      Heloł:) “Ten jeden żołnierz [po prawej] dośc komicznie wyglada.” czemu komicznie i w jakim sensie, bo mnie nie smieszy. Co masz na myśli? “Liczę po cichu na to, że twórcy Sniper Ghost Warrior 3 pokuszą się o nieco easter eggów. W sumie to by było ciekawe móc odkrywać takie smiechawki i nawiązania do innych tytułów czy tam czegoś innego.” A to ciekawy pomysł:))) Masz jakies konkretne propozycje? Moze podrzuć im na fejsie na profilu? Gdzieś tu widziałam, że Gop jak zywy (bo prawdziwy z kims dyskutował) to może dotrze rzecz tam gdzie trzeba?

      Reply
  • 8 września 2016 at 22:34
    Permalink

    Taki tajeminczy screenshot. Niby cioś pokazuje, a jednak ukrywa. NIe mają twórcy litości, tylko zawsze muszą coś wykomibnowac, aby graczom umilić oczekiwanie:) Tak samo jest z Sniper Ghost Warrior 3, który będzie miał swój wielki dzięn 27 stycznia. Do tego dochodzi pre-order, który zawiera DLC będace prologiem do głownego scenariusza.

    Reply
    • 9 grudnia 2016 at 10:33
      Permalink

      Co sie dziwisz? takie jest prawo dzunglii. Znaczy prawo tego jak mu tam? marketingu? Napiecie wkliencie musi rosnąć a na początek trzęsienie ziemi. Wolę taka tajemniczośc jak teraz, niz milczenie przez pół roku, wczesniejsze.

      Reply
      • 23 grudnia 2016 at 17:12
        Permalink

        @ womar – trzęsienie ziemi to się pojawia, kiedy wezuwiusz ceny detalicznej wchodzi w faze erupcji, a rów tektoniczny w portfelu napełnia się słoną woda łez, ze pusty:) Półroczne milczenie o którym wspominasz faktycznie było stresujace. szczerze mówiac miałem momenty, kiedy juz prawie byłem pewien że temat jest pozamiatany tak na zero. No ale na szczęście (czy całkiem to okaże sie w kwietniu) nic z tych rzeczy. bo ida do przodu.

        Reply
  • 3 września 2016 at 21:14
    Permalink

    I takich efektów pracy przy Sniper Ghost Warrior 3 się spodziewałem. Solidnie, konkretnie i bez sztucznego upiększania. Już poprzednia gra od CI Games zwiastowała zmiany, a ta produkcja je tylko potwierdza. Widać, że studio chce się rozwijać i nie poprzestaną na jednym czy dwóch tytułach. Skoro daja DLC do pre-orderów jako prolog, to ciekawe czy wydadzą DLC jako epilog?:)

    Reply
  • 3 września 2016 at 19:48
    Permalink

    Ładnie screeny wyglądają. I jak patrzałem na trailer to nie ma tam nic podkreconego. Widać, że zejście “do podziemi” na cały rok zaowocowało i to bardzo obficie w plony. SGW 3 jest na najlepszej drodze, aby pokazać niedowiarkom, że CI Games nie wywiesiło białej flagi. Po dobrym LotF, przyszła pora na zmiany w sztandarowej serii studia. A z tego ci widze, to te zmiany są wręcz bołednych wielkości. Bo jak nazwać całkwoita zmianę mechaniki oraz wszystkiego co się wiązało z poprzedniczkami? To będzie must play na przyszły rok.

    Reply
    • 9 września 2016 at 18:17
      Permalink

      I tam znowu “zejscie do podziemia na cały rok”, chyba troche jednak króćej, ale niewazne.:) ważne, by wyszli w tym styczniu i to nie z rękoma podniesionymi w “hendechochu” tylko z grą na rynek:) Wznowienie ofensywy jakby to w dużej mierze zapowiadało i gwarantowało.

      Reply
      • 9 września 2016 at 20:58
        Permalink

        No o to chyba nie musimy się jakoś przesadnie martwić. Jak widać było na pokazie Gamescom gra jawi się naprawdę konkrenie. Już pełna misja pokazuje, że nie jest to tak jak w poprzednic częściach latanie jak po sznurku od pozycji A do B i walenie z ustalonych miejsc w ustalone z góry obiekty. Teraz wreszcie będzie można skorzystać z wehikułu (w tym wypadku samochodu :P), świat jest otwarty, misje są potencjalnie interesujące – myślę, że nie zawiedziemy się na najnowszym tworze CIG.

        Reply
  • 28 sierpnia 2016 at 16:16
    Permalink

    W sumie to zastanawiam się tylko nad tym dlaczego tak późno wypuszczają preordera ? Dobra data na wydanie gry, widac po trailerze, że już niebawem będą zamawiać świstaki, żeby im pakowały te gry w pudełeczka ( może nawet ze sreberkami ). Dobrą robotę zrobili i rewelacyjna decyzja moim zdaniem z tym przełożeniem wydania gry, kilka miesięcy niczego nie zmieni dla mnie, a gra będzie na pewno mocniej zoptymalizowana 🙂

    Reply
    • 1 września 2016 at 23:46
      Permalink

      No więc (wiem, wiem) też jestem zdania, że przełożenie terminu wydania to decyzja bardzo dobra. Pośpiech jest wskazany wiadomo przy czym, a przy czym lepiej go unikać, co nie znaczy, że grę powinno się robić przez lat kilkanaście;) Skoro jednak początek 2017 – to damy radę. Tym bardziej, ze musi ten termin oznaczac, że nie będzie niedoróbek. Czyli alleluja i wpieriod. ps. A o co ci chodzi “dlaczego tak późno wypuszczają preordera ?” What? “W sensie, że co?”

      Reply
      • 2 września 2016 at 14:01
        Permalink

        No wiadomo, że przesunięcie terminu daje im więcej czasu na dopracowanie gry, ale przecież nie możemy udawać, że nam to odpowiada i nie czujemy się trochę zirytowani tym, że każą nam czekać tak długo ;))))) No, ale wiadomo, że na dobre trzeba poczekać. Spójrzmy tylko na CD Projekt, przesunęli termin wydania Wiedźmina 3 kilka razy, wkurzyli fanów serii, ale jak dali im kapitalną grę, to wybaczono im wszystko :)))) Dlatego my też nie będziemy na CIG wieszać psów, bo szykują dla nas pradziwą bombę.

        Reply
        • 9 września 2016 at 18:22
          Permalink

          Tak szczerze mówiąc, to mi kompletnie dynda, czy na producencie ktoś psy wiesza czy nie, bo z nim nie sypiam (a przxynajmniej nic mi o tym nie wiadomo) gra jest dla mnie istotnie, producent może się iść dudkac:) No zartuję, bo ktoś jednak wyprodukowac musi. To niech robi i w styczniu się zobaczymy. czekam z nożem w zębach.

          Reply
          • 15 września 2016 at 18:45
            Permalink

            trochę chyba jednak z tym dyndaniem przesadzasz. To ci przeszkadza, że gra będzie polska? Mnie wcale. Wolę zamiast się śmiać czego to nie umiemy robić (patrz wczorajsze lanie na legii), dostrzegać to, co potrafimy. a Wiesiek i – wierzę w to – SGW3 pokazują, co i gdzie potrafimy. I bardzo dobrze.

          • 14 października 2016 at 11:12
            Permalink

            tchesy – a czy ty odróżniasz różnicę pomiędzy tym, że coś komuś dynda a tym, ze mu to coś przeszkadza? Skoro dynda, to ani ziebu ani grzeje, czyli jak widac – nie przeszkadza. I nie pomaga. 🙂 T takie proste ze aż skomplikowane? Podtrzymuje to co wczesniej napisałam i nie cofam. Skoro ciebie grzeje, że gry które wspomniałes sa polskie, to ja ci gratuluję temperatury i twoje grzanie tez mi nie przeszkadza. W myśleniu na ten temat skupiam się wszakże na tym, że gre chce po prostu dobra i jak widze – póki co – taka dostanę. mam snipera na myśli, bo wieska dobrego juz mam:)

  • 25 sierpnia 2016 at 20:30
    Permalink

    Zgodze się, że takiej gry nie ma i nei będzie. Mamy wiele FPSów, gdzie tak naprawde nie można się poczuć jak snajper. Taką możlwośc daje SGW 3, w którym położono nacisk bardziej na symulację niż arcadową strzelankę. Cieszy taka postać rzeczy. Oby tylko wyrobili się w terminie.

    Reply
  • 24 sierpnia 2016 at 11:36
    Permalink

    Z przyjemnością przyglądam się temu, co szykuje nam CIG. Nie spodziewałem się, że SGW3 zrobi takie wrażenie na mnie i na całym świecie (wystarczy wspomnieć opinie po gameplayach z 2015 roku). Zaskoczenie chyba potęgowały średnio pochlebne opinie na temat SGW2 (pierwsza część się przyjęła, ale później jakoś ie poszło to we właściwą). Mam nadzieję, że otwarty świat nie przerośnie twórców i że sprezentują nam jakąś ciekawą fabułę, bo to równie ważne jak porządna grafika jeśli nie ważniejsze.

    Reply
  • 23 sierpnia 2016 at 12:17
    Permalink

    Sniper Ghost Warrior 3 od dłuższego czasu nie schodzi z tematu FPS i budzi sporo kontrowersji. Jednak gdy odsiejemy te idiotyczne hejterskie wpisy pełne zazdrości bądź zwyczajnej ksenofobii dostrzegamy w grze… w zasadzie same plusy. Nie wiem jeszcze jak rozwiązana jest kwestia multi, ale na pewno nie pozostawią tego zagadnienia bez echa. Trailer pokazuje świetną grafikę, doskonałą mechanikę obrazu i gry ogólnie + do tego całkiem fajne gażdżety, które rozgrywkę na pewno podkręcą. Z przyjemnością zakupię.

    Reply
    • 23 sierpnia 2016 at 17:07
      Permalink

      A co się dziwisz ludzie są albo zazdrośni albo mają żal o część drugą po części ich rozumie ale tylko po części. SGW1 był/ jest świetny i lubię do niego wracać, część druga niestety miała problem z tunelowością, natomiast wedle wszystkich informacji wszystkie te babole które były w 2 – ójece zniknęły. No bo tak mamy trzy tryby gracza, otwarty świat, nowe bronie, no i grafikę pierwszej klasy. Ludzie dopiero otworzą oczy jak gra się pokarze.

      Reply
  • 20 sierpnia 2016 at 15:08
    Permalink

    No no no. To się CI Games postarało. Po tylu lekcjach widać, że się czegoś w końcu nauczyli. Screeny prezentują wysoki poziom produkcji, a co za tym idzie, jest bardzo duża szansa na hicior, jaki wielu wydaje się być nie możliwy do zrobienia przez to studio. Jednak z tego co widzę, to ekipa daje z siebie wszytko, aby gry wszyła najładniej jak to tylko możliwe. Miło będzie poskradać się i postrzelać z ukrycia do wrogów.

    Reply
  • 13 sierpnia 2016 at 21:52
    Permalink

    Zgadzam się. SGW to jedyna taka gra, która pozwala zapoznac się z życiem snajpera. No, z tym życiem to nieco przesadziłem, ale jak powiem, że z działaniami snajpera to będzie już chyba dobrze. Mamy wiele FPSów, gdzie możemy zabrać ze sobą snajperkę i tłuc do watahy jaka na nas leci. Tutaj mamy symulator takiej walki z wszelkimi dodatkami, jak ciężar, warunki pogodowe, cykl dnia oraz otwarty świat. Wszystko to składa się na solidny kawałek softu do ogarnięcia. Graficznie bardzo, ale to bardzo dobrze. Oby tylko CI Games nie kazało czekać na kolejną paczkę screenów za długo. No, i nie pogniewałbym się gdyby wypuścili jeszcze jakiś trailerek.

    Reply
  • 3 sierpnia 2016 at 13:18
    Permalink

    Jeden jedyny w swoim rodzaju, możemy grać f BF,COD itd ,ale wydaje mi się że Drugiej gry takiej jak SGW nie ma, po ostatnim trailerze wnioski można wysnuć tylko jedne – Gra wygląda obłędnie a zapowiada się jeszcze lepiej. Mam nadzieję że Tempo prac będzie na tyle skuteczne iż gra SGW3 ukaże się W styczniu i przyniesie nam kolejną chwałę jak W3 czy DyingLight. Poprzednie części były dobre lecz nie na tyle by podbić serca wszystkich.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ: