Robert Ocetkiewicz

Z grami związany już prawie 20 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było jedynie na Pegasusie. Fan wszelkiego rodzaju wyścigów, bijatyk oraz gier sportowych. Nie stroni także od dobrych FPS-ów oraz strategii. W swojej karierze recenzował już na łamach Interii, Onetu i magazynu o grach PlayBox. Poza grami, miłośnik motoryzacji, który uwielbia dźwięk V8.

0 komentarzy

Tak się tworzy muzykę do hitów na PlayStation

Praca od kuchni na konkretnym przykładzie.

Premiera God of War na PlayStation 4 nastąpi już 20 kwietnia, czyli w najbliższy piątek. Nie da się ukryć, że to jedna z ważniejszych premier tego roku na konsolę Sony. Z tego względu w sieci pojawia się sporo materiałów promocyjnych. Jednym z nich jest zaprezentowany niedawno przez Sony, który możecie zobaczyć poniżej.

Kompozytor Bear McCreary opowiada w nim, jak powstawała muzyka do God of War na PlayStation 4. Każdy dźwięk musiał być bardzo dobrze przemyślany, aby gracze mogli poczuć odpowiedni klimat.

Dla przypomnienia dodamy, że God of War na PlayStation 4 zbiera rewelacyjne oceny wśród światowych redakcji. Dziennikarze docenili najnowszą odsłonę z Kratosem w roli głównej, którą chwalą przede wszystkim za gameplay, długą i ciekawą historię oraz świetną grafikę.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się

2.8
Rated 2.8 out of 5
2.8 out of 5 stars (based on 72 reviews)
Excellent40%
Very good4%
Average2%
Poor1%
Terrible53%