Rainbow Six Siege – ulepszony interfejs i nowy gadżet

Rainbow Six Siege – ulepszony interfejs i nowy gadżet
Newsy PC PS4 XOne

Trochę nowości w popularnej grze od Ubisoftu.

Na serwerze testowym w Operacji Para Bellum twórcy Rainbow Six Siege wprowadzili dwie nowe funkcje. Chodzi o ulepszony interfejs użytkownika (UI) dla systemu narzędzia obserwacji i dodatkowy gadżet dla obrońców, kamerę kuloodporną.

Obecnie gracze muszą wykonać szereg czynności, aby skorzystać z drona lub kamery, przez które chcą patrzeć – szczególnie, jeśli przełączają się pomiędzy dwoma aktywnymi narzędziami obserwacji (np. jeśli Twitch chce przechodzić między pilotowaniem pierwszego i drugiego drona). Głównym celem zmian jest uproszczenie przechodzenia do urządzeń i zapewnienie większej wygody oraz uporządkowanie interfejsu.

Na poniższym obrazie widać wczesny zrzut ekranu nowego interfejsu użytkownika, który twórcy będą implementować. Jak widać, w lewym dolnym rogu, twórcy zastąpili czarne kropki reprezentujące narzędzia obserwacyjne rzeczywistymi ikonkami dostępnych narzędzi.

 

Rainbow Six Siege

Jedną z głównych zalet tej zmiany jest możliwość obserwacji przez drony kolegów z drużyny podczas fazy przygotowania, przy jednoczesnym zachowaniu drona. Znacznie łatwiej będzie także przewinąć listę dostępnych kamer i/lub dronów. Co więcej, pozwoli to twórcom w przyszłości na większą swobodę we wprowadzaniu operatorów z rozbudowanymi zestawami narzędzi do gromadzenia danych wywiadowczych.

Zmiany w działaniu narzędzi obserwacji wchodzą w życie razem z pojawieniem się nowego dodatku w arsenale wywiadowczym obrońców: kamerą kuloodporną.

Kamera kuloodporna

Kuloodporna kamera to dodatkowy gadżet, który trafi do sześciu obrońców. Nowe urządzenie da im więcej możliwości utrzymania celu i przeciwdziałania niektórym strategiom ofensywnym.

Kuloodporna kamera jest odporna na uszkodzenia z przodu, ale z boku może zostać trafiona i zniszczona. Skuteczne przeciwko niej mogą być np. granaty EMP Thatchera czy dron elektryczny Twitch. Kamera może skanować wrogów i widzieć przez dym. Nie może zostać rzucona, lecz trzeba ją rozstawić, podobnie jak Magpie Jägera.

Źródło: Ubisoft

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie