PSX Extreme w ręce wydawcy Pixela. Komunikat właściciela

PSX Extreme w ręce wydawcy Pixela. Komunikat właściciela
Newsy

Spółka Advertigo informuje o podpisaniu umowy przedwstępnej sprzedaży praw do tytułu PSX Extreme. Nowym właścicielem znanego pisma zostanie Idea Ahead, czyli wydawca Pixela.

Obecny właściciel PSX Extreme informuje w komunikacie giełdowym, że już wkrótce prawa do pisma zostaną sprzedane. W zdawkowym komunikacie giełdowym czytamy, że Advertigo podpisało już umowę przedwstępną sprzedaży praw do tytułu PSX Extreme z firmą Idea Ahead Robert Łapiński. Zakończenie negocjacji jest przewidziane na drugą połowę maja 2019 roku. Więcej szczegółów na temat sytuacji dostarcza serwis wirtualnemedia.pl.

PSX Extreme do sprzedaży, PPE.pl po staremu

Serwis Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Advertigo wyda jeszcze majowy oraz czerwcowy numer PSX Extreme. Kolejny będzie realizowany już pod skrzydłami nowego właściciela, czyli firmy Idea Ahead. Choć magazyn zmieni wydawcę, w redakcji PSX Extreme mamy nie zobaczyć żadnych zmian. Redaktorem naczelnym pisma nadal będzie Roger Żochowski, zobaczymy również te same podpisy pod recenzjami czy newsami. Według informacji przekazanych serwisowi Wirtualnemedia.pl, nie szykują się żadne zmiany w redakcji.

Nie wiadomo jednak, czy nowy wydawca nie wpłynie na kształt PSX Extreme. Tutaj mogą, lecz nie muszą, nastąpić mniejsze lub większe zmiany, by sznyt i zawartość magazynu odpowiadały wizji firmy Idea Ahead. Średni nakład PSX Extreme to 23 tys. egzemplarzy, a przeciętna sprzedaż wynosi 13 tys. egzemplarzy. Nie jest to wynik dobry, zatem nowy właściciel z pewnością rozważy, jak zwiększyć sprzedaż pisma.

Advertigo zrzuca z siebie odpowiedzialność za dalsze losy PSX Extreme informując, że skupi się na rozwijaniu PPE.pl, portalu o grach, który pozostaje w rękach obecnego właściciela. Zatem tutaj po staremu, a nawet z nadchodzącymi nowościami. – W najbliższym czasie planujemy wzbogacić PPE.pl o nowe funkcjonalności dla społeczności, także cały czas mamy co robić i wciąż będziemy obecni na rynku gier – zaznacza na łamach Wirtualnemedia.pl Leszek Jastrzębski, prezes wydawnictwa Advertigo.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie