Prey – bonus do zamówień przedpremierowych i nowe screeny

Czym Bethesda zachęca graczy do składania pre-orderów?

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że Prey ukaże się 5 maja 2017 roku na PlayStation 4, Xbox One i komputerach PC. Dostaliśmy świeżutki zwiastun, lecz to jeszcze nie wszystko. Poniżej znajdziecie nowe screeny z oczekiwanej strzelaniny oraz informacje dotyczące pakietu ze strzelbą kosmonauty, dostępnego wyłącznie dla osób, które zamówiły grę w przedsprzedaży.

Jak czytamy na stronie Bethesdy, w skład pakietu wchodzi kilka nowych narzędzi, które przydadzą się w walce z tyfonami. Obok trzech neuromodów (które możesz wykorzystać, aby zdobyć nowe zdolności), dwóch apteczek i projektu fabrykacyjnego amunicji do strzelby (amunicja jest dobrem rzadkim na pokładzie Talosa I) otrzymasz również strzelbę Margrave – dziedzictwo rodziny Yu.

Zaprojektowana specjalnie dla Catherine Yu do użycia w Setnych Europejskich Mistrzostwach Strzeleckich strzelba Throne Margrave to arcydzieło sztuki rusznikarskiej. Mahoniowa kolba, lufa z chronionego patentem stopu metali oraz inkrustacje z 24-karatowego złota w połączeniu z doskonałymi systemami kontroli elektronicznej zapewniają niesamowite wrażenia podczas strzelania. Pani Yu ściśle współpracowała z ekspertami od ergonomii w Throne, by broń ta była niczym część ciała strzelca: celna i łatwa w obsłudze – tłumaczy deweloper.

Pakiet ze strzelbą kosmonauty zawiera również wyjątkowe ulepszenie, dzięki któremu zaoszczędzisz swoje ograniczone zasoby.

Prey
Prey

Prey powinno przypaść do gustu fanom strzelania i opowieści o obcych cywilizacjach. Oto gracz znajduje się na stacji kosmicznej, na której panoszą się różne brzydactwa. Co ciekawe, nie znaleźliśmy się tutaj dlatego, by wybić pląsające plugastwo, lecz sami stanowimy część eksperymentu.

Nowy PREY będzie miał podobny gameplay do Dishonored 2

Podobało Wam się Dishonored 2? Jeśli tak, to powinniście zainteresować się nową grą od Arkane Studios, a mianowicie PREY, które jeszcze w tym roku wyląduje na PC, PS4 oraz XOne. Na temat rozgrywki w PREY wypowiedział się niedawno sam Pete Hines z Bethesdy, która jest wydawcą gry. Od razu jednak uspokajamy. PREY to nie kopia Dishonored 2 w nieco odmienionej stylistyce.

Dishonored było ewolucją tego, co studio zrobiło już wcześniej, natomiast pierwsze wrażenie po zetknięciu się z PREY będzie takie, że te gry są do siebie podobne. Oczywiście jest tutaj sporo całkiem nowych i unikatowych rzeczy, ale najważniejsze elementy takie jak immersja, FPS, system rozgrywki, brak skryptów, zmuszanie gracza do eksploracji oraz możliwość dokonywania wyborów pozostaną – twierdzi Hines.

To dobry znak dla produkcji, bo akurat te elementy bardzo dobrze zagrały w Dishonored 2.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

7 Shares
Share7
+1
Tweet