Robert Ocetkiewicz

Z grami związany już prawie 20 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było jedynie na Pegasusie. Fan wszelkiego rodzaju wyścigów, bijatyk oraz gier sportowych. Nie stroni także od dobrych FPS-ów oraz strategii. W swojej karierze recenzował już na łamach Interii, Onetu i magazynu o grach PlayBox. Poza grami, miłośnik motoryzacji, który uwielbia dźwięk V8.

0 komentarzy

Pierwszy materiał z Borderlands 3 na Unreal Engine 4

Kontynuacja popularnej strzelanki będzie prezentować się naprawdę nieźle.

W trakcie GDC 2017 Randy Pitchford – szef studia Gearbox – przedstawił krótkie demo techniczne bazujące na Borderlands 3. Gra będzie zasilana silnikiem graficznym Unreal Engine 4 i już teraz widać, że produkcja wygląda bardzo interesująco i ma charakterystyczny rodzaj oprawy.

Oczywiście to co zobaczycie poniżej to tylko demo techniczne, wiele może się jeszcze zmienić, a sama gra powinna wyglądać jeszcze lepiej. Zatem materiał należy traktować poglądowo, aczkolwiek daje on ogólny obraz tego, w którą stronę idzie producent.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się

2.8
Rated 2.8 out of 5
2.8 out of 5 stars (based on 67 reviews)
Excellent40%
Very good4%
Average2%
Poor2%
Terrible52%