Ubisoft serwuje 12 GB danych do pobrania. Pierwszy z serii obszerny dodatek

Lista zmian i filmik przedstawiający nowości.

Ubisoft publikuje dzisiaj nowy patch do Ghost Recon Wildlands i ponownie przyjdzie nam pobrać nawet 12 GB danych. Jak zaznacza deweloper, dostajemy w swoje ręce pierwszą aktualizację Ghost War, w której znajdziemy nowy tryb gry, nowe mapy oraz nową klasę postaci.

Aktualizacja na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One jest już dostępna. Rozmiar łatki różni się w zależności od platformy: 5,5 GB na Steam oraz aż do 12 GB na Uplay oraz konsolach. Ubisoft podkreśla, że dzisiejsza aktualizacja to pierwszy z serii obszerny dodatek do Ghost War oraz początek serii innych, nadchodzących rozszerzeń i ulepszeń. Poniżej szczegóły, które pojawiły się na oficjalnej stronie gry oraz zwiastun aktualizacji.

Ghost Recon Wildlands

Nowy tryb gry: Połączenie

Przedstawiamy nowy tryb gry PvP, Połączenie! Drużyny składające się z czterech graczy będą walczyć przeciw sobie o osiągnięcie celu, włamanie się do punktu dostępu umieszczonego w centrum mapy, nim dokonają tego rywale. Włamanie się do celu będzie oznaczało zwycięstwo, które można osiągnąć jednak także poprzez eliminację drużyny przeciwnej.

Wraz z nowym trybem w grze znajdą się cztery mapy do niego. Dają one każdej z drużyn takie same możliwości szarży (lub zakradnięcia się) po zwycięstwo. Podobnie jak w przypadku pierwotnego trybu Likwidacji w Ghost War, przygotowaliśmy dla was różnorodne środowiska gry, pozwalające na wiele różnych sposobów osiągnąć cel. Mapy te zostały dobrane tak, by zapewnić różnorodne warunki taktyczne.

Ghost Recon Wildlands

Nowa klasa postaci: Zaburzacz

Poznajcie zaburzacza, najnowszego członka rodziny Ghost War! Zaburzacze są mocnym wsparciem dla każdej drużyny – ich unikatowe zdolności pozwalają wpływać na interfejs HUD przeciwników, którzy zbytnio się do nich zbliżą. Jeśli graliście w Fallen Ghosts, powinniście wiedzieć, co mamy na myśli – efekt działania zaburzacza jest podobny do tego, który pojawił się w tamtym dodatku. Jeśli wrogowie znajdą się zbyt blisko zaburzacza, działanie ich interfejsu HUD zostanie zakłócone, zmuszając ich do polegania jedynie na własnych oczach.

Zaburzacz będzie dostępny wcześniej dla posiadaczy Season Pass oraz Ghost War Pass. W kolejnym tygodniu będzie on dostępny dla każdego gracza od momentu zakupu w sklepie lub po odblokowaniu go, podobnie jak w przypadku innych klas.

Ghost Recon Wildlands

Nowe mapy

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, tryb Połączenia będzie miał cztery specjalne mapy. Będą to:

– Magazyn

– Gorączka ropy

– Wyczerpanie

– Fabryka

Pojawią się także dwie nowe mapy dla trybu Likwidacji:

– Magazyn kartelu

– Miasteczko rolnicze

Mamy nadzieję, że spodoba się wam odkrywanie i planowanie nowych taktyk na tych mapach.

Poprawki w trybie PvP:

– Naprawiono błąd nieprawidłowej nazwy i opisu dodatku termowizji.

– Naprawiono problem z brakującą ikoną broni w zestawieniu zabitych dla pistoletów P12 (zwiadowca), P45T (artylerzysta) oraz 5.7 USG (ciężkozbrojny).

– Naprawiono błąd z resetowaniem ustawienia asystenta celowania na włączony na początku każdej rundy.

– Naprawiono błąd powodujący brak kółka celowania / uszkodzenia interfejsu drona moździerzowego na powierzchni wody.

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że znacznik drona medycznego pozostawał aktywny na interfejsie dla wszystkich innych klas, które posiadały drona na wyposażeniu.

– Naprawiono błąd powodujący brak znacznika hałasu przeciwnika na mapie taktycznej w trybie obserwacji.

– Naprawiono błąd, który powodował, iż obszar zaporowy pierwszego gracza osłaniał pozostałych stojących za nim w jednej linii.

– Naprawiono błąd, który powodował, iż maksymalny zasięg znacznika widoczny w trybie obserwacji był ograniczony do 148 m.

Poprawki dotyczące tylko wersji PC:

– Naprawiono błąd, który sprawiał, iż gracz stawał się niepokonany, gdy górna ramka gry w trybie okna została kliknięta i przytrzymana.

– Naprawiono błąd, który powodował, że zmiana nachylenia helikoptera z odwróconą osią Y myszy wpływała także na zmiany nachylenia w górę i w dół dokonywane za pośrednictwem klawiatury.

Zrównoważenie rozgrywki:

– Rekrut: dron został usunięty z wyposażenia.

– Technik: zwiększono PŻ o 30%.

– Napastnik: zwiększono PŻ o 10%.

– Snajper: usunięto miny i zredukowano zadawane przez niego obrażenia. Klasy szturmowe będą wymagały dwóch trafień w korpus.

– Operator: umożliwiono zmianę celownika optycznego broni.

– Ranger: zwiększono wytrzymałość o 50% oraz efektywność pistoletu maszynowego PSG.

– Strażnik: ulepszono interfejs w celu ułatwienia śledzenia celów.

– Dywersant: zwiększono pojemność baterii drona.

Mapy:

– Kamieniołom: południowy punkt odrodzeń został przesunięty do przodu, dodano w nim także dodatkowe osłony.

– Miasto pełne pyłu: ulepszono układ mapy i usunięto jej część, która była zbyt łatwa do obrony.

– Plantacja koki: mapa została tymczasowo usunięta z rotacji szybkiej rozgrywki. Wciąż jest jednak dostępna w meczach niestandardowych.

Broń:

– Większość klas ma teraz większy wybór pistoletów.

– Dodano alternatywne akcesoria do celowników optycznych.

– Cofnięto redukcję zadawanych obrażeń wynikającą z korzystania z tłumika.

– Usunięto możliwość chowania broni.

Inne poprawki:

– Opuszczanie toczących się rozgrywek będzie skutkowało nałożeniem czasowej kary braku dostępu do gry wieloosobowej.

– Usprawniono matchmaking, dzięki czemu początkujący gracze będą mieli większe szanse na napotkanie równych sobie przeciwników.

– Zredukowano liczbę PD wymaganą do osiągnięcia każdego poziomu, co pozwoli graczom na szybsze postępy. Usunięto także niektóre problemy związane z interfejsem postępów.

Ghost Recon Network

– Wprowadzono nowe statystyki, by zintegrować nowe elementy gry (tryb Połączenia i poziom prestiżu)

– Nowy suwak na stronie z ogłoszeniami pozwoli szybciej zorientować się w najnowszych wiadomościach.

Źródło: Ubisoft

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.