Menadżer Sony o sprzedaży nowej gry z Larą Croft: “Biedny Tomb Raider”

Menadżer Sony o sprzedaży nowej gry z Larą Croft: “Biedny Tomb Raider”
Newsy PC Polecamy PS4 X360 XOne

Rise of the Tomb Raider zadebiutował w zeszłym tygodniu na konsolach Microsoftu. Co na to konkurencja?

Najnowsza gra z panną Croft została wychwalona przez recenzentów, lecz jeśli chodzi o sprzedaż, mogło być chyba lepiej. Musimy jednak pamiętać, że tytuł został wydany póki co jedynie na konsole Xbox 360 oraz Xbox One i dopiero na początku przyszłego roku trafi na PC, a pod koniec 2016 wyląduje na PlayStation 4.

Zanim jednak to nastąpi i kolejni gracze zagłębią się Rise of the Tomb Raider, producenci gry usłyszą pewnie sporo razy teksty w stylu: Jak mogliście dać Microsoftowi tak długą wyłączność!

No cóż, trzeba czekać. Tymczasem za skomentowanie pierwszych wyników sprzedaży tytułu zabrał się menadżer z Sony – Chris Brown. Na Twitterze napisał: Biedy Tomb Raider :(. Sprzedaż w UK: Rise of the Tomb Raider <63 tysiące. Nawet Fallout 4 – pomimo wsparcia Microsoft Xbox One – nadal sprzedaje się lepiej na PlayStation 4 :O.

Paul Rustchynsky, czyli człowiek od DriveClub, odpowiedział na powyższy wpis: Nie martw się. Tomb Raider będzie miał się lepiej w przyszłym roku, kiedy zostanie wydany na PS4.

Wspomniany wynik 63 tysięcy rzeczywiście nie zachwyca. Ciekawe, ile osób zamiast Rise of the Tomb Raider wybrało w zeszłym tygodniu po prostu Fallout 4.

Rise Of The Tomb Raider
Rise Of The Tomb Raider
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie