Gra Blizzarda pokazuje, że CD Projekt idzie słuszną drogą

Liczba graczy w Hearthstone przekracza kolejny okrągły próg!

Ktoś jeszcze wątpi, że w karciankach są pieniądze? Blizzard i jego Hearthstone udowadniają, że w takich grach tkwi ogromny potencjał, czego efektem jest przekroczenie 70 milionów zarejestrowanych graczy we wspomnianej produkcji.


Deweloperzy podają jednocześnie, że w dniu wypuszczenia najnowszego dodatku do Hearthstone, nazwanego Podróż do wnętrza Un’Goro, na serwerach tytułu siedziało najwięcej graczy w całej historii karcianki!

W ramach podziękowania Blizzard zapowiada, że każdy gracz (nawet ten, który po raz pierwszy zdecyduje się odpalić Hearthstone) otrzyma za darmo trzy pakiety kart z dodatku Podróż do wnętrza Un’Goro. Wystarczy po prostu zalogować się do gry. Bonusy są już rozdawane i można je zgarnąć (jednorazowo) do końca maja.

Patrząc na popularność Hearthstone nie ma się co dziwić, że CD Projekt RED również rozwija swojego karcianego Gwinta. Wiedźmin to marka znana niemal na całym świecie, a rzetelność, z jaką polskie studio podchodzi do swoich produkcji niemal gwarantuje sukces powstającej gry. Ciekawe też, ilu graczy Hearthstone przerzuci się na Gwinta i jak będzie wyglądała walka pomiędzy karciankami.

Hearthstone – Podróż do wnętrza Un’Goro. Szczegóły dodatku

7 kwietnia najlepsi uczeni i odkrywcy Azeroth wyruszyli na najambitniejszą wyprawę w historii – w Podróż do wnętrza Un’Goro.

Gracze z całego świata kierują się ku sercu pierwotnej krainy z zamiarem poznania jej mieszkańców, okiełznania zdumiewającej energii żywiołów i odkrycia potężnych stronników kryjących się pośród gęstych mgieł spowijających dżunglę, a jednocześnie z nadzieją wydobycia 135 nowych kart do swojej kolekcji w Hearthstone.

Podróż do wnętrza Un’Goro rzuca graczy w głąb krainy pierwotnych cudów, którą od zarania czasów zamieszkiwały pradawne żywiołaki, śmiercionośna flora i groźne drapieżniki. Bycie drapieżnikiem alfa w tak bezlitosnym ekosystemie ma swoje plusy – żyjące w kraterze dinozaury potrafią przystosować się do każdego zagrożenia. Adaptacja pozwala stronnikowi zyskać nowe właściwości lub moce, by lepiej poradzić sobie z ofiarą, trzeba więc stale mieć się na baczności! Na tych, którzy są dość odważni lub ciekawscy, by zapuścić się w głąb Un’Goro, czeka nie lada pokusa w postaci nowej i tajemniczej atrakcji – kart Zadań. Te legendarne zaklęcia zawsze będą pojawiać się w ręce startowej gracza, a po spełnieniu ich wymagań zapewnią niesamowite nagrody.

Dinozaury, żywiołaki oraz nowa mechanika oparta na Adaptacji i Zadaniach – Podróż do wnętrza Un’Goro to nowy rozdział w historii Hearthstone. Rozdział z prehistorycznym klimatem – powiedział Mike Morhaime, prezes i współzałożyciel Blizzard Entertainment. – Czekamy niecierpliwie, by przekonać się, jakie strategie opracują gracze, budując swoje talie i poznając dżungle Un’Goro.

Rozszerzenie Podróż do wnętrza Un’Goro jest już dostępne na komputery z systemami Windows, i Mac, a także tablety i telefony komórkowe z systemami iOS i Android. Pakiety kart można zakupić oddzielnie lub w zestawach po obniżonej cenie w sklepie w grze za złoto lub prawdziwe środki pieniężne. Obowiązują te same ceny co w przypadku innych pakietów kart Hearthstone. Gracze mogą też wygrać pakiety kart z Podróży do wnętrza Un’Goro w trybie Areny lub tworzyć karty za pomocą tajemnego pyłu, który można pozyskać, odczarowując niechciane egzemplarze.

ADAPTACJA KLUCZEM DO PRZETRWANIA

Un’Goro to zwarty ekosystem skupiający wiele różnych, konkurujących ze sobą drapieżników – tak wiele, że aż trudno wyobrazić sobie, by jedna grupa miała zdominować pozostałe… Jednak z czasem dinozaury nauczyły się, jak kontrolować i przyspieszyć ewolucję, dzięki czemu potrafią na bieżąco przystosowywać się do zagrożeń. Adaptacja, nowe słowo kluczowe w Hearthstone, działa podobnie do Odkrywania: pozwala wybrać spośród trzech różnych opcji ulepszenie dla swojego stronnika – takich jak Prowokacja, Boska Tarcza czy +3 do ataku. Niektóre zaklęcia również mogą wywołać adaptację stronnika, więc miej się na baczności!

LEGENDARNE ZADANIE

Podróż do wnętrza Un’Goro wprowadzi ponadto do Hearthstone nowy typ kart legendarnych – Zadania. Zadania będą zawsze dostępne od początku na ręce, a po zagraniu będą czekać przy portrecie bohatera do czasu, aż spełnione zostaną określone warunki, podobnie jak w przypadku Sekretów (z tą różnicą, że przeciwnik będzie wiedział, jakie zadanie wykonujesz!). Każde zadanie postawi przed tobą określone wymogi, na przykład „Przyzwij 7 stronników z Agonią”, a jeśli je spełnisz, otrzymasz kartę o monstrualnej mocy!

POCZĄTEK ROKU MAMUTA

Wraz z rozszerzeniem Podróż do wnętrza Un’Goro skończy się w Hearthstone Rok Krakena, a zacznie Rok Mamuta! Każdy nowy rok w grze to odświeżenie formatu standardowego – świeży zestaw kart znacząco zmieni postać meta-gry, co umożliwia odważniejsze eksperymenty przy budowaniu talii i ich większą różnorodność, a w konsekwencji ciekawszą i dynamiczniejszą rozgrywkę. Kiedy Rok Mamuta rozpocznie się oficjalnie wraz z premierą Podróży do wnętrza Un’Goro, z formatu standardowego znikną karty z Czarnej Góry, Wielkiego Turnieju i Ligi Odkrywców. Bez względu na to, czy wolisz starcia w Standardzie czy w Dziczy, w tym roku możesz spodziewać się dużych turniejów e-sportowych w obu formatach!

Źródło: Blizzard

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

40 Shares
Share40
+1
Tweet