Robert Ocetkiewicz

Z grami związany już prawie 20 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było jedynie na Pegasusie. Fan wszelkiego rodzaju wyścigów, bijatyk oraz gier sportowych. Nie stroni także od dobrych FPS-ów oraz strategii. W swojej karierze recenzował już na łamach Interii, Onetu i magazynu o grach PlayBox. Poza grami, miłośnik motoryzacji, który uwielbia dźwięk V8.

0 komentarzy

Tagi:

Gracze zebrali 83 tys. złotych dla pacjentów Kliniki Rehabilitacji

54 godziny – tyle potrzebowała społeczność graczy, aby razem z gwiazdami Internetu oraz esportu zebrać ponad 83 tys. zł dla Centrum Zdrowia Dziecka.

Była to już czwarta z rzędu wielka przedświąteczna mobilizacja społeczności graczy. Od 7 do 9 grudnia grali na komputerach w ulubione tytuły, namawiając jednocześnie widzów do charytatywnej zbiórki na rzecz pacjentów Kliniki Rehabilitacji w Centrum Zdrowia Dziecka. Całość można było oglądać podczas transmisji online.

Zebrana kwota w wysokości 83 654,26 zł, łącznie 67 zaangażowanych gwiazd Internetu, zawodników esportowych i influencerów, 54 godziny zabawy, 200 000 widzów – taki jest bilans tej weekendowej, charytatywnej akcji. Pomysł był prosty, a cel ambitny. Uczestnicy charytatywnego wyzwania przez ponad dwie doby kwestowali grając w popularne gry i organizując wyzwania dla swoich fanów. W tym czasie żywiołowo komentowali rozgrywkę, ale przede wszystkim nawoływali widzów do wpłat na rzecz pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka. Całą inicjatywę można było na bieżąco śledzić podczas internetowej transmisji.

Warto wspomnieć, że dwa razy podczas pojedynczego wejścia na wizję, trwającego za każdym razem cztery godziny, udało się zebrać kwotę 15 tys. zł, a najwyższy zarejestrowany datek od jednej osoby to aż 10 tys. zł. Świadczy to o niesamowitej sile oddziaływania zaproszonych do akcji streamerów i hojności uczestników, składających się w dużej mierze z młodych internautów.

Była to już kolejna odsłona charytatywnej akcji firmy NVIDIA z osobistościami Internetu, streamerami i twórcami treści YouTube w rolach głównych. Rok temu wspierali w ten sam sposób Fundację DKMS, szukającej dawców dla pacjentów wymagających przeszczepu komórek macierzystych szpiku. Dwa lata temu uczestnicy wydarzenia grali dla kliniki onkologicznej Przylądek Nadziei, zaś trzy lata temu inicjatywa rozgrywała się dla podopiecznych Kliniki Budzik, walczącej o wybudzanie osób pogrążonych w śpiączce.

Źródło: NVIDIA

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się

2.8
Rated 2.8 out of 5
2.8 out of 5 stars (based on 72 reviews)
Excellent40%
Very good4%
Average2%
Poor1%
Terrible53%