Ubisoft otwiera sezon polowań. Starożytne duchy wiedźm zostały obudzone

Nowe wydarzenie dla Duchów.

Jeśli bawicie się przy Ghost Recon Wildlands, Ubisoft ma dla Was kolejne zadanie do wykonania, które jest już dostępne i można je wykonywać do 9 sierpnia, godziny 15:00 czasu polskiego.

Trzy starożytne duchy wiedźm zostały obudzone przez lokalnych kultystów. Musicie wypełnić żądania tych okropnych dusz aby raz na zawsze spoczęły w spokoju – czytamy na forum gry.

Wyzwanie otrzymało nazwę Zemsta Spoza Grobu. To jak, ruszacie na polowanie? Jeśli będziecie mieli jakiś problem z misją, zerknijcie na poniższe wideo:

Patch 6 do Ghost Recon Wildlands – jakie zmiany wprowadził?

Patch 6 do Ghost Recon Wildlands pojawił się 21 lipca na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Update waży do 8 GB na pecetach, zależnie od wersji klienta, i do 9,5 GB na konsolach, zależnie od zainstalowanej wersji.

Jak czytamy na oficjalnej stronie Ghost Recon Wildlands, aktualizacja 6 wprowadza znaczne usprawnienia do sterowania helikopterami, dzięki czemu latanie maszynami ma być bardziej autentyczne. Nowy schemat sterowania stanie się standardowym, ale jeżeli będziecie woleli wrócić do oryginalnego, będzie to możliwe. Poza zmianami w sterowaniu dodano celowniki, rakiety samonaprowadzające oraz inne usprawnienia, które wymieniamy poniżej.

Aktualizacja 6 rozpoczyna ponadto trzeci sezon wyzwań sezonowych, które przyniosą nowe nagrody. Będą także zawierały teraz dodatkowe parametry rozgrywki, takie jak poziom trudności oraz ustawienia HUD-u.

Patch 6 do Ghost Recon Wildlands – lista zmian:

ROZGRYWKA

– Dodano nowe standardowe sterowanie helikopterem, które może zostać wyłączone, aby przywrócić wcześniejsze sterowanie:

  • * Teraz spusty kontrolują prędkość pionową (lewy spust = prędkość obniżania, prawy spust = prędkość wznoszenia).
  • * Lewy drążek kontroluje prędkość poziomą (góra/dół = przód/tył, lewo/prawo = lewo/prawo).
  • * Lewo/Prawo w przypadku prawego drążka kontroluje szybkość obracania się helikoptera.
  • * Góra/Dół w przypadku prawego drążka kontrolują szybkość obrotu kamery (nie wpływa to na kąt nachylenia helikoptera, a sprawia, że gracz ma wrażenie kontrolowania kamery, za którą podąża helikopter).

– Każdy helikopter zachowuje się teraz inaczej.

  • * Małe helikoptery są szybkie, bardzo zwinne i zwrotne.
  • * Śmigłowce bojowe są szybkie. Czuć, że to pojazdy wojskowe.
  • * Blackhawki są wolniejsze i bardziej stabilne podczas lotu.

– Fizyka startu helikopterów jest bardziej realistyczna. Gdy wirnik helikoptera rozkręci się w odpowiednim stopniu, pojazd wystartuje automatycznie.

– Helikoptery nie ślizgają się już podczas startu.

– Moment obrotowy silnika helikopterów reaguje na działania gracza (gracz będzie słyszał i widział, jak wirniki przyspieszają lub zwalniają).

– Ulepszono model zniszczeń helikopterów przy uderzeniu.

*Uwaga: nowy schemat sterowania helikopterami nie jest jeszcze przystosowany do kontrolera Steam. Może to sprawić, że przemieszczanie helikoptera w lewo i prawo za pomocą panelu dotykowego będzie bardzo powolne*.

HUD

– Podczas pilotowania helikoptera z działkiem HUD wyświetla celownik przy celowaniu.

– Podczas pilotowania helikoptera z rakietami HUD namierza cele.

– Podczas pilotowania małego helikoptera z rakietami, zamiast namierzać cele, gracz będzie strzelał salwami rakiet.

– Dodano wyświetlacz, który pokazuje aktualną prędkość i wysokość helikoptera.

MISJE/NARRACJA

– W misji „La Gringa”: – Naprawiono błąd, który sprawiał, że wskaźnik celu mógł zniknąć.

– W misji „Agent El Chido”: – Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie misji, jeżeli agent został zaalarmowany.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że symbol „W dół” nie zawsze się pojawiał.

DŹWIĘK

– Gracz będzie słyszał, jak silnik helikoptera przyspiesza lub zwalnia podczas przyspieszania/zwalniania.

ŚWIAT

– Poprawiono niektóre miejsca, w których gracz nie mógł się wspinać.

POLEGŁE DUCHY

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre umiejętności rebeliantów nie wyświetlały się na HUD-zie.

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre elementy mapy taktycznej i zakładki Los Extranjeros były rozciągnięte na ultraszerokich monitorach.

PC

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że w trybie Tier 1 nie można było kliknąć przycisku „Aktywuj”.

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że w DLC „Poległe Duchy” niektóre elementy menu były rozciągnięte podczas gry w ultraszerokich rozdzielczościach (2560×1080, 3440×1440).

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że przewijanie listy z wybraną jedną z opcji i odsunięcie kursora powodowało zresetowanie listy do wybranej opcji.

Źródło: ghost-recon.ubisoft.com, opracowanie własne

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.