Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

0 komentarzy

Ghost of Tsushima na PS5 uruchomimy w 60 klatkach. Wszystko dzięki funkcji Game Boost

To nie koniec usprawnień. Dodatkowo przyśpieszeniu mają ulec czasy ładowania.

Chociaż Ghost of Tsushima od Sucker Punch Productions wyglądała rewelacyjnie, to do pełni szczęście brakować mogło zastosowania 60 klatek animacji na sekundę. Bowiem nawet na konsoli PlayStation 4 Pro, tytuł utrzymywał poziom 30 FPS.

Gry w trybie Boost, które uruchomimy na PS5, mają wykorzystać potencjał drzemiący w konsoli. W związku z tym należy spodziewać się większej stabilności. Co więcej sytuacje podczas których na ekranie widnieje napis loading, nie będą na nazbyt długo wytrącać nas z immersji.

Świetnie, że twórcy dostosowują produkcję do możliwości nowej platformy. Cieszy również fakt, że wprowadzają nowe rozwiązania do swojego IP. Aktualizacja 1.1, która pojawi się 16 października, pozwoli na zwerbowanie czworonoga, który okaże się nieocenionym towarzyszem podczas starać.

Jakie inne niespodzianki przygotowali deweloperzy? Tego zapewne dowiemy się w ciągu najbliższych miesięcy. Tymczasem odsyłam do naszej recenzji, redaktor docenił produkcję pisząc:

Ghost of Tsushima to kawał dobrej produkcji, z wymagającą walką i niezwykle przyjemną eksploracją XIII-wiecznej Japonii.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się