For Honor – co z obiecaną funkcją gry na podzielonym ekranie? Deweloper zmienia plany

For Honor – co z obiecaną funkcją gry na podzielonym ekranie? Deweloper zmienia plany
Newsy PC PS4 XOne

Decyzja już zapadła.

Tryb podzielonego ekranu został wycięty z For Honor – ujawniają deweloperzy ze studia Ubisoft Montreal w rozmowie z serwisem IGN.

Zdecydowaliśmy się w tym tygodniu wyciąć z For Honor opcję split-screen. Możliwość gry na podzielonym ekranie bardzo się nam podobała, lecz kiedy zobaczyliśmy, ile trzeba jeszcze zrobić przy sieciowej kooperacji, podjęliśmy tę trudną decyzję. Teraz możemy skupić się na dopracowywaniu wszystkich pozostałych funkcji na poziomie AAA i upewnić się, że dostarczymy Wam niesamowite doświadczenie – tłumaczy Stephane Cardin, producent For Honor.

Kooperacja zatem pozostanie w For Honor, lecz nie pobawimy się grając ze znajomym na kanapie przy jednej konsoli oraz z jedną kopią gry.

Przypominamy, że wcześniej deweloperzy obiecywali wsparcie funkcji grania kanapowego we wszystkich trybach For Honor podkreślając, że jest to absolutnie kluczowy element produkcji. Jak widzicie, plany potrafią się diametralnie zmienić.

For Honor – testy alpha w liczbach. Czas gry, najpopularniejsza postać, tryby rozgrywki i wiele więcej

W zeszłym miesiącu wybrańcy mogli sprawdzić For Honorosobiście, biorąc udział w zamkniętej alphie produkcji. Dostaliśmy trzy tryby rozgrywki oraz sześć klas postaci.

Teraz przyszła pora na podsumowanie testów, które Ubisoft przedstawia za pomocą poniższej infografiki. Możemy się z niej dowiedzieć m.in., że średnio gracze spędzili przy testach około 4,5 godziny, wybierali najczęściej postać samuraja Orochi i preferowali głównie tryb rozgrywki 4vs4, gdzie jeden mecz trwał przeciętnie lekko ponad 8 minut.

Zanim przejdziecie do grafiki z cyferkami i statystykami, zapraszamy również na podsumowanie wideo, w którym deweloperzy obiecują przyjrzeć się zgłaszanym przez graczy problemom i wziąć się ostro do pracy.

Jeśli braliście udział w testach For Honor, piszcie o swoich wrażeniach, a my przypominamy, że gra zadebiutuje 14 lutego przyszłego roku na komputerach PC oraz konsolach obecnej generacji: PlayStation 4 i Xbox One.

 

For Honor - podsumowanie testów alpha.
For Honor – podsumowanie testów alpha.

For Honor – liczycie na pełnoprawną kampanię dla jednego gracza? Ubisoft na to…

For Honor to obecnie jedna z najbardziej oczekiwanych gier i nic dziwnego – gracze są żądni nowych IP mając często dosyć powielania tych samych kalek, serwowanych w nowej oprawie graficznej. Świeża krew zawsze się przyda!

Obecnie wszyscy są skupieni na trybie sieciowym For Honor, który był możliwy do przetestowania w niedawnych, zamkniętych testach alpha. Nie zapominajmy jednak, że produkcja będzie wyposażona również w kampanię fabularną, o której póki co, Ubisoft zbyt wiele nie mówi. Czyżby szykowała się krótka fabuła, będąca zapychaczem i uzupełnieniem trybu sieciowego? Jak wynika z wypowiedzi jednego z deweloperów, na szczęście ma być wręcz odwrotnie.

Dostaniecie pełnoprawną kampanię fabularną, filmową przygodę, w której najpierw wcielicie się w średniowiecznego rycerza (Warden), następnie wejdziecie w skórę wikinga (Raider) a później zostaniecie samurajem (Orochi). Zagramy w trzech różnych regionach: odwiedzimy ojczyznę rycerzy, ziemie wikingów oraz kraj samurajów. Wyruszycie na naprawdę wspaniałą i wielką przygodę – zdradza dyrektor kreatywny Jason VandenBerghe w rozmowie z serwisem GameSpot.

Stworzyliśmy kampanię For Honor w taki sposób, że nawet jeśli kupicie grę specjalnie dla niej i nigdy nie zaglądniecie do trybu sieciowego, będziecie usatysfakcjonowani. To ma być pełne doświadczenie – podkreśla człowiek Ubisoftu.

Jak zatem widzicie, kampania fabularna For Honor zostanie potraktowana naprawdę poważnie. Liczymy na to, że czas rozgrywki nie zawiedzie.

Udostępnij:

Prawdziwy Gracz poleca się do polubienia

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie