DOOM – zaawansowane opcje graficzne ujawnione

DOOM – zaawansowane opcje graficzne ujawnione
Newsy PC

Dzięki beta testom do sieci przedostały się kolejne informacje o grze DOOM.

Jesteście ciekawi, co takiego można będzie zmienić w opcjach graficznych w DOOM na PC? Gracze, którzy mieli dostęp do beta wersji produkcji, pogrzebali w kodzie gry i ujawnili listę modyfikacji. Prezentujemy ją poniżej.

Będzie zatem można ustawić maksymalną liczbę klatek na sekundę, jakość światła, cieni, efekty specjalne, filtrowanie tekstur, rozmycie oraz wiele innych.

Dla przypomnienia dodamy, że premiera DOOMa już 13 maja na PC, PS4 oraz XOne.

  • Graphics API
  • Max Frames Per-Second
  • Lights Quality
  • Shading Quality
  • Shadows Quality
  • Post Process Quality
  • Particles Quality
  • Effects Quality
  • Directional Occlusion Quality
  • Reflections Quality
  • Texture Filtering
  • Motion Blur Amount
  • Sharpening Amount
  • Chromatic Aberration Amount
  • Lens Flare
  • Virtual Texturing Page Size
  • Virtual Texturing Cache Size
  • Virtual Texturing Compression
  • Virtual Texturing Max PFF
  • COLORBLIND MODE
  • RENDERING MODE
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie