Doom – rozdzielczość i płynność priorytetem dla twórców. Jaką jakość dostaniemy?

Doom – rozdzielczość i płynność priorytetem dla twórców. Jaką jakość dostaniemy?
Newsy PC PS4 XOne
[caption id="attachment_29383" align="aligncenter" width="1920"]Doom Doom[/caption] Deweloperzy z id Software stawiają sobie wysoką poprzeczkę i miejmy nadzieję, że dopną swego. Wówczas Doom będzie naprawdę świetny.
- Chcemy stworzyć najlepiej wyglądającą grę w rozdzielczości 1080p oraz płynności 60 klatek na sekundę - wyznaje producent Marty Stratton w rozmowie z serwisem Gamespot. Deweloper zaznacza, że jakość 1080p/60 fps to nadrzędny cel, jeśli chodzi o wygląd gry. Dopiero po osiągnięciu wspomnianych parametrów twórcy zajmą się dopieszczaniem grafiki. Stratton wspomniał również, że determinacja, by osiągnąć w Doom magiczne 1080p/60 fps, nie wynika jedynie z tego, by gra pięknie się prezentowała. Chodzi również o jakość rozgrywki i chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć, że płynność odgrywa naprawdę duże znaczenie w przypadku shooterów. Poza nowoczesną oprawą nadchodzący Doom ma być powrotem do korzeni serii. W jakim sensie? Niedawno o tym pisaliśmy, przy okazji prezentując garść nowych screenów.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie