DOOM, BioShock, Assassin’s Creed i Zelda – tak by wyglądały w perspektywie izometrycznej

DOOM, BioShock, Assassin’s Creed i Zelda – tak by wyglądały w perspektywie izometrycznej
Newsy PC

Choć obecna fala trójwymiarowych produkcji jest nie do powstrzymania, duża część graczy wspomina starsze czasy, kiedy to największe produkcje były wydawane w 2D, często w perspektywie izometrycznej. Jeden z deweloperów – Chris Bischoff, twórca świetnego horroru science-hiction STASIS – od pewnego czasu raczy nas swoimi wizjami na współczesne gry w perspektywie z ukosa. Samo STASIS charakteryzuje się takim widokiem i co tu dużo gadać, gra sprawdziła się i jest naprawdę nieźle oceniana przez graczy (ponad 80 proc. pozytywnych opinii na Steam).

Bischoff już wcześniej pokazał m.in. Fallout 4 czy BioShock Infinite w rzucie izometrycznym. Jego biblioteka projektów wciąż się jednak rozrasta, np. o DOOM czy Zeldę, które prezentujemy poniżej. Dla przypomnienia dorzucamy również starsze wizje artysty. Naprawdę warto zobaczyć!

Jeśli lubicie grać w takiej perspektywie, powinniście zainteresować się również najnowszą grą od twórcy STASIS. Mowa o postapokaliptycznym Beautiful Desolation, które jest obecnie finansowane w serwisie Kickstarter. Gra wygląda pięknie i jest duża szansa, że minimalny próg wpłat zostanie osiągnięty.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie