Zatrzęsienie informacji na temat gry Dragon Age: Inkwizycja

W nowym numerze Official Xbox Magazine opublikowano sporo szczegółów dotyczących tytułu Bioware.

Przede wszystkim w grze nie uświadczymy skalowania poziomu naszych przeciwników. Wrogowie nie będą więc dostosowywać się ilością posiadanych punktów życia, czy wielkością zadawanych obrażeń do levelu postaci tworzących naszą drużynę.

Co się tyczy zaś prowadzenia rozmów z napotkanymi postaciami, do dyspozycji zostaną nam oddane trzy koła dialogowe. Pierwsze ma być związane z tonem wypowiedzi, drugie dotyczyć będzie wyboru konkretnej decyzji, a trzecie ma pozwolić wyrazić emocje.

Smutną informacji dla fanów pierwszej części gry jest wiadomość, że prolog dla wszystkich postaci będzie taki sam. Podczas jego trwania zdecydujemy się na konkretny wygląd bohatera, wskażemy preferowaną przez nas klasę i określimy przeszłość naszego protagonisty a także nasz stosunek do ważnych dla fabuły osób. Zakończeń ma być jednakże znacznie więcej, bo aż 40. Co ciekawe nie będą się różnić między sobą jedynie szczegółami, a podjęte przez nas w trakcie gry decyzje w znaczący sposób zadecydują o zakończeniu historii.

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Komentarze (1)

  • 28 marca 2014 at 14:48
    Permalink

    Zatrzęsienie to nie jest, ale zmiany, które tu przedstawili wydają się całkiem korzystne (poza prologiem). Dobrze, że nie ma skalowania, bo to często wypacza grę.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet