Za krótka kampania w Trine 3? Po prostu zabrakło pieniędzy

Trine 3: The Artifacts of Power ukazała się 20 sierpnia. Mimo pięknej grafiki i ciekawej rozgrywki gra zdołała szybko wywołać narzekania graczy. Powodem niezadowolenia jest zbyt krótka kampania i jej niezbyt konkretne zakończenie.

Twórcy postanowili wyjaśnić we wpisie na Steamie kilka kwestii dotyczących finansów i produkcji gry. Trine 3: The Artifacts of Power ostatecznie kosztowało nas trzy razy tyle, co Trine 2 – ponad 5,4 mln dol. Wycisnęliśmy wszystko, co się dało i nic już nam nie zostało. Pierwotnie mieliśmy dużo dłuższą fabułę i plany na więcej poziomów, ale realizacja tej wizji wymagałaby pewnie nawet 15 milionów. Zdaliśmy sobie z tego sprawę, gdy było za późno. Końcowy produkt może i nie jest tak długi, jak początkowo zakładaliśmy, ale nadal jesteśmy bardzo dumni. Sądzimy, że gracze spędzą przy nim 6-7 godzin. Zdajemy sobie sprawę, że część z was ukończyła tytuł w krótszym czasie i akceptujemy to -czytamy w oświadczeniu producenta.

Obecnie twórcy pracują nad aktualizacją, która ma naprawić większość błędów. Jak twierdzi przedstawiciel Frozenbyte, seria może w przyszłości doczekać się kontynuacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet