„Za dużo cut-scenek we współczesnych grach”

Szefowie Nintendo widzą w tym wielkie marnotrawstwo.

Satoru Iwata stwierdził w jednym z ostatnich wywiadów, że deweloperzy zbyt wiele fabuły przekazują poprzez scenki przerywnikowe,które są coraz dłuższe we współczesnych grach. Takiego samego zdania jest Shigeru Miyamoto.

Według panów z big N wielu graczy nie pamięta później historii opowiedzianej w taki sposób lub po prostu przewija scenki, chcąc w końcu zacząć grać.

Zlikwidować cut-scenki? – Nie próbuję negować ich całkowicie – zaznacza Iwata. Twierdzi jednak, że zbyt duże przywiązywanie do takiej formy przekazu to marnowanie czasu, pieniędzy i potencjału zespołów deweloperskich. Zamiast tego można przecież opowiedzieć fabułę poprzez gameplay.

Zgadzacie się z taką opinią?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet