Yoshida przyznaje. „Mieliśmy naprawdę duży problem z DriveClub”

Szef Sony Computer Entertaiment zdradza, dlaczego DriveClub nie pojawiło się jako tytuł startowy w momencie premiery PlayStation 4.

Oczywiście pierwszym wyjaśnienie jakie wtedy dostali gracze było: grę trzeba bardziej dopracować, aby spełniania najwyższe wymagania. Wiadomo. jednak dopiero po prawie roku, Sony przyznaje się o co tak naprawdę chodziło.

Byliśmy bardzo podekscytowani DriveClub. W zeszłym roku mieliśmy już ukończyć grę, ale mieliśmy naprawdę ogromny problem techniczny. Zespół musiał mocno cofnąć się z pracami i przeprojektować wiele elementów gry. To powód tego, że gra nie pojawiła się na czas. Jeśli chodzi o niektóre aspekty gry, studio projektowe musiało cofnąć wręcz do deski kreślarskiej – zdradza Yoshida.

Trudno z tej wypowiedzi wywnioskować konkrety, bo pojęcie duże problemy techniczne jest bardzo szerokie. Jednak musiał to być naprawdę spory problem, skoro niektóre elementy gry trzeba było przerabiać od nowa. Dobrze, że ostatecznie się udało, bo jak podkreśla szef SCE, teraz gra ma trafić na czas. W Polsce DriveClub pojawi się się 8 października tego roku.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet