Yoshida przyznaje. “Mieliśmy naprawdę duży problem z DriveClub”

Yoshida przyznaje. “Mieliśmy naprawdę duży problem z DriveClub”
Newsy PS4
DriveClubSzef Sony Computer Entertaiment zdradza, dlaczego DriveClub nie pojawiło się jako tytuł startowy w momencie premiery PlayStation 4.
Oczywiście pierwszym wyjaśnienie jakie wtedy dostali gracze było: grę trzeba bardziej dopracować, aby spełniania najwyższe wymagania. Wiadomo. jednak dopiero po prawie roku, Sony przyznaje się o co tak naprawdę chodziło. - Byliśmy bardzo podekscytowani DriveClub. W zeszłym roku mieliśmy już ukończyć grę, ale mieliśmy naprawdę ogromny problem techniczny. Zespół musiał mocno cofnąć się z pracami i przeprojektować wiele elementów gry. To powód tego, że gra nie pojawiła się na czas. Jeśli chodzi o niektóre aspekty gry, studio projektowe musiało cofnąć wręcz do deski kreślarskiej - zdradza Yoshida. Trudno z tej wypowiedzi wywnioskować konkrety, bo pojęcie duże problemy techniczne jest bardzo szerokie. Jednak musiał to być naprawdę spory problem, skoro niektóre elementy gry trzeba było przerabiać od nowa. Dobrze, że ostatecznie się udało, bo jak podkreśla szef SCE, teraz gra ma trafić na czas. W Polsce DriveClub pojawi się się 8 października tego roku.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie