Nie wygramy wykorzystując błędy. Ubisoft bierze się za postacie w For Honor

Nie wygramy wykorzystując błędy. Ubisoft bierze się za postacie w For Honor
Newsy PC PS4 XOne

Oto najnowsze poprawki dla gry.

Na oficjalnej stronie For Honor pojawiła się lista zmian w 1. aktualizacji na żywo sezonu 3. Przypominamy, że nowy sezon wystartował 15 sierpnia przynosząc ze sobą dwie nowe postacie oraz dwie mapy.

Deweloper odebrał niedawno bolesną lekcję na oczach gamingowego świata, która pokazała, jak można wygrywać w grze wykorzystując błędy.

Nowe poprawki biorą się zatem za naprawę niektórych bugów, by rywalizacja była jak najbardziej sprawiedliwa.

Nowy patch do For Honor:

Wojownicy

Gàidheal

  • Zasięg przełamania gardy gàidheala jest teraz taki sam, jak innych postaci.

Centurion

  • Zmyłki silnych oraz doładowanych silnych ataków centuriona zużywają teraz właściwą ilość kondycji.

Komentarz deweloperów: błąd w logice wymienionych ataków powodował, że koszt zmyłek nie był obliczany poprawnie, w związku z czym centurion mógł wykonać do 16 zmyłek w serii przed wyczerpaniem kondycji. Koszt ten został teraz zwiększony w celu zmniejszenia liczby możliwych do wykonania zmyłek – ich maksymalna liczba wynosić będzie 8.

Drengr

  • Zwiększono wymaganą szybkość sprintu gwałtownej szarży z 3 do 4 m/s.
  • Zwiększono czas trwania fazy początkowej gwałtownej szarży z 600 do 700 ms.

Komentarz deweloperów: gwałtowna szarża drengra mogła zostać aktywowana bardzo szybko po rozpoczęciu sprintu ze względu na niską wymaganą prędkość ruchu, co umożliwiało korzystanie z exploitów (jak widzieliśmy podczas turnieju Hero Series). Zwiększenie wymaganej szybkości ruchu niezbędnej do aktywacji gwałtownej szarży ograniczy exploity związane z anulowaniem namierzania i bieganiem w koło. Zwiększony czas trwania fazy początkowej ruchu uczyni go natomiast łatwiejszym do uniknięcia.

Shinobi

  • Zwiększono wymaganą szybkość sprintu powalenia z 3 do 5 m/s.

Komentarz deweloperów: powalenie shinobiego mogło zostać aktywowane bardzo szybko po rozpoczęciu sprintu ze względu na niską wymaganą prędkość ruchu, co umożliwiało korzystanie z exploitów (podobnie jak w przypadku gwałtownej szarży dregnra). W celu uniknięcia takich problemów zwiększyliśmy prędkość wymaganą do aktywacji powalenia.

Pogromca

  • Naprawiono błąd, w efekcie którego pogromca upadał, gdy został uderzony ciosem wręcz przez wroga w trybie zemsty.

Centurion

  • Naprawiono błąd, w efekcie którego niedoładowane dźgnięcie wykonane po silnym ciosie kończącym w trybie zemsty wytrącało z równowagi.
  • Naprawiono błąd, w efekcie którego atak strefowy tracił cel i stawał się niemożliwy do sparowania, jeśli pierwszy cios został wykonany bez namierzania wroga.

Kensei

  • Naprawiono błąd, w efekcie którego możliwe było usunięcie celu szybkiego ciosu, co czyniło go niemożliwym do sparowania.
  • Naprawiono błąd, w efekcie którego kensei obracał się bardzo szybko podczas atakowania.

Komentarz deweloperów: podczas wielu ataków kensei mógł się wyjątkowo szybko obracać ze względu na błąd w kodzie powodujący ciągłą aktualizację jego orientacji w fazach początkowych ciosów. Wszystkie te przypadki zostały naprawione. Oczekiwane zachowanie postaci to jedna aktualizacja orientacji na początku ataku. Wspomniany problem rozwiązaliśmy także dla kilku innych ataków różnych postaci – u kenseia był on jednak najbardziej widoczny.

Źródło: Ubisoft, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie