Nie wygramy wykorzystując błędy. Ubisoft bierze się za postacie w For Honor
Oto najnowsze poprawki dla gry.
Na oficjalnej stronie For Honor pojawiła się lista zmian w 1. aktualizacji na żywo sezonu 3. Przypominamy, że nowy sezon wystartował 15 sierpnia przynosząc ze sobą dwie nowe postacie oraz dwie mapy.
Promocje i najtańsze gry na PS5 | |
Reklama |
Deweloper odebrał niedawno bolesną lekcję na oczach gamingowego świata, która pokazała, jak można wygrywać w grze wykorzystując błędy.
Nowe poprawki biorą się zatem za naprawę niektórych bugów, by rywalizacja była jak najbardziej sprawiedliwa.
Nowy patch do For Honor:
Wojownicy
Gàidheal
- Zasięg przełamania gardy gàidheala jest teraz taki sam, jak innych postaci.
Centurion
- Zmyłki silnych oraz doładowanych silnych ataków centuriona zużywają teraz właściwą ilość kondycji.
Komentarz deweloperów: błąd w logice wymienionych ataków powodował, że koszt zmyłek nie był obliczany poprawnie, w związku z czym centurion mógł wykonać do 16 zmyłek w serii przed wyczerpaniem kondycji. Koszt ten został teraz zwiększony w celu zmniejszenia liczby możliwych do wykonania zmyłek – ich maksymalna liczba wynosić będzie 8.
Drengr
- Zwiększono wymaganą szybkość sprintu gwałtownej szarży z 3 do 4 m/s.
- Zwiększono czas trwania fazy początkowej gwałtownej szarży z 600 do 700 ms.
Komentarz deweloperów: gwałtowna szarża drengra mogła zostać aktywowana bardzo szybko po rozpoczęciu sprintu ze względu na niską wymaganą prędkość ruchu, co umożliwiało korzystanie z exploitów (jak widzieliśmy podczas turnieju Hero Series). Zwiększenie wymaganej szybkości ruchu niezbędnej do aktywacji gwałtownej szarży ograniczy exploity związane z anulowaniem namierzania i bieganiem w koło. Zwiększony czas trwania fazy początkowej ruchu uczyni go natomiast łatwiejszym do uniknięcia.
Shinobi
- Zwiększono wymaganą szybkość sprintu powalenia z 3 do 5 m/s.
Komentarz deweloperów: powalenie shinobiego mogło zostać aktywowane bardzo szybko po rozpoczęciu sprintu ze względu na niską wymaganą prędkość ruchu, co umożliwiało korzystanie z exploitów (podobnie jak w przypadku gwałtownej szarży dregnra). W celu uniknięcia takich problemów zwiększyliśmy prędkość wymaganą do aktywacji powalenia.
Pogromca
- Naprawiono błąd, w efekcie którego pogromca upadał, gdy został uderzony ciosem wręcz przez wroga w trybie zemsty.
Centurion
- Naprawiono błąd, w efekcie którego niedoładowane dźgnięcie wykonane po silnym ciosie kończącym w trybie zemsty wytrącało z równowagi.
- Naprawiono błąd, w efekcie którego atak strefowy tracił cel i stawał się niemożliwy do sparowania, jeśli pierwszy cios został wykonany bez namierzania wroga.
Kensei
- Naprawiono błąd, w efekcie którego możliwe było usunięcie celu szybkiego ciosu, co czyniło go niemożliwym do sparowania.
- Naprawiono błąd, w efekcie którego kensei obracał się bardzo szybko podczas atakowania.
Komentarz deweloperów: podczas wielu ataków kensei mógł się wyjątkowo szybko obracać ze względu na błąd w kodzie powodujący ciągłą aktualizację jego orientacji w fazach początkowych ciosów. Wszystkie te przypadki zostały naprawione. Oczekiwane zachowanie postaci to jedna aktualizacja orientacji na początku ataku. Wspomniany problem rozwiązaliśmy także dla kilku innych ataków różnych postaci – u kenseia był on jednak najbardziej widoczny.
Źródło: Ubisoft, opracowanie własne