Wsteczna kompatybilność niezbyt się udała na Xbox One

Okazuje się, że kolejne gry mają problem ze spadkami animacji.

Digital Foundry przetestowało Gears of War 3 oraz Judgment na Xboksa One w ramach wstecznej kompatybilności. Niestety widoczne są spore spadki animacji, tak samo jak to było w przypadku Halo Reach.

Jak pokazuje analiza DF, często zdarza się, że prędkość animacji oscyluje w granicach 19 klatek na sekundę. W strzelaninach to naprawdę kiepska wartość. Widać to szczególnie w trybie Horda 2.0.

Na szczęście Microsoft pracuje nad patchem, który poprawi działanie gry.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet