World of Tanks na PS4. Jaka płynność i rozdzielczość?

Szykuje się prawdziwa uczta dla wszystkich posiadaczy PlayStation 4, którzy marzą o karierze czołgisty.

W zeszłym tygodniu dowiedzieliśmy się, że World of Tanks wyląduje na PS4, wykorzysta możliwości pada konsoli i nie będzie wymagać abonamentu PS Plus, by zagrać online. Teraz dochodzą do tego kolejne dobre wieści, prosto z targów w Tokyo.

Odpalając World of Tanks na PlayStation 4 zobaczymy rozdzielczość 1080p oraz płynność na poziomie 60 klatek na sekundę – wyjawili twórcy serwisowi DualShockers. Co więcej, wersja gry na konsole Sony będzie pod względem graficznym bardziej wyrafinowana niż edycja na PC. Deweloper tłumaczy, że w przypadku blaszaków trzeba myśleć o wielu specyfikacjach sprzętowych, pod którymi gra powinna dobrze się sprawować, a około 60-70 procent pecetowców uruchamia World of Tanks na niskich bądź średnich ustawieniach.

W przypadku konsoli mamy jedną konfigurację, która zostanie wykorzystana, by tytuł wyglądał przepięknie. Już na starcie dostaniemy zmienne warunki pogodowe, mapy i czołgi w wysokiej rozdzielczości czy walki w nocy.

Na koniec deweloper wspomniał, że pod względem wizualnym World of Tanks wygląda prawie tak samo, jeśli by porównać wersje gry na PS4 i Xboksa One.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

24 Shares
Share24
+1
Tweet