Wiemy, co na pewno znajdzie się w GTA VI. Nie wszyscy będą zadowoleni

Take-Two o planach biznesowych na przyszłość.

Kilka dni temu wielki wydawca podsumował ostatni kwartał finansowy, przy okazji odnosząc się do tematu mikropłatności w nadchodzących grach.


Jak podkreśla Strauss Zelnick, prezes Take-Two, w każdej nadchodzącej produkcji mamy znaleźć system monetyzacji, co prawdopodobnie dotknie również gier singleplayer.

– Chcemy, by opcjonalne, powtarzające się opłaty pojawiły się w każdym tytule, jaki wydajemy. Nie zawsze konkretna gra będzie opierać się na modelu online, niekoniecznie również na wirtualnej walucie. To bardzo poważna zmiana podejścia do strony biznesowej. W minionym kwartale 42% przychodów pochodziło z tego typu opłat – zaznacza Strauss Zelnick, a ostatnie zdanie jego wypowiedzi to mocny argument dla mikropłatności, z którym nie ma co dyskutować z biznesowego punktu widzenia.

Prezes Take-Two dodaje, że firma oczywiście przysłuchuje się krytyce dotyczącej mikropłatności i bierze ją pod uwagę. Prawda jest jednak taka, że skoro można na tym zarobić, a nie stracić, to spodziewajmy się coraz więcej stałych opłat w przyszłych produkcjach.

Zatem można powiedzieć, że jedyną pewną rzeczą w niezapowiedzianym jeszcze i oczekiwanym GTA VI będą właśnie… mikropłatności.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

  • Raygold Conficker

    Zapłacić za grę 290zł + 500zł mikropłatności, w recenzjach gier cena za grę, powinna być podawana po wykupieniu wszystkich opcji, bo to duża różnica. Coś jak w stylu recenzji motoryzacyjnych, cena auta w wersji podstawowej i po doposażeniu. To daje zainteresowanemu duże spektrum.

159 Shares
Share159
+1
Tweet