Wiedźmin i Pożegnanie Białego Wilka. Mamy nowe screeny

Kolejne materiały z niezwykle ciekawie zapowiadającego się moda do Wiedźmina 2.

Fani Geralta muszą sobie zrobić długą przerwę przed ewentualnym Wiedźminem 4, który miejmy nadzieję wyjdzie kiedyś spod rąk polskiego studia CD Projekt RED. Póki co deweloper skupia się na Cyberpunk 2077 oraz GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana i choć ta druga produkcja pozwoli nam jeszcze raz powrócić do znanego uniwersum, będzie jedynie grą karcianą, choć prezentującą poziom AAA.

Jeśli chcemy zatem przeżyć kolejną przygodę z Geraltem i dowiedzieć się, co też zdarzyło się po zakończeniu Dzikiego Gonu, pozostaje nam oczekiwać na modyfikację do Wiedźmina 2: Zabójcy Królów, o której pisaliśmy już wcześniej. Poniżej przypominamy znane szczegóły na temat moda Pożegnanie Białego Wilka, przy okazji prezentując kolejne cztery screeny z moda, których jeszcze u siebie nie gościliśmy.

Pamiętajcie, że choć Pożegnanie Białego Wilka opowie historię, której akcja będzie się rozgrywała po wydarzeniach z Dzikiego Gonu oraz dodatkach Serca z Kamienia/Krew i Wino, mod będzie oparty na silniku Wiedźmina 2, co wynika z ograniczeń w modowaniu trójki.

Pożegnanie Białego Wilka to przygoda, która jest epilogiem historii przedstawionej w serii Wiedźmin. Tworzona jest na silniku drugiej części, opowiada o weselu Geralta z Rivii i Yennefer z Vengerbergu, przeznaczonych sobie ludzi , którzy wreszcie odnaleźli spokój.

Wcześniejsze screeny z moda Pożegnanie Białego Wilka

Nad modem pracuje grupa osób związanych z wiedźmińskim forum:

  • Kalen – 3D Artist, Animator, Senior Environment Artist, Senior Level Designer, Character Artist
  • Rustine – Game Director, Senior Writer, Cinematic Designer
  • Patrol – 2D Artist
  • UncleArtr – Junior Writer, Junior Level Designer

Twórcy Pożegnania Białego Wilka zasypywani są pytaniami od graczy, na które właśnie postanowili odpowiedzieć, publikując wszystko na swoim profilu w serwisie Facebook. Zachęcamy zatem do lektury, ponieważ ujawnione informacje są naprawdę bardzo ciekawe i jeszcze bardziej podsycają ogień pod paleniskiem.

Mod do Wiedźmina 2 Pożegnanie Białego Wilka – sesja Q&A

1. Dlaczego Yennefer?
– Ponieważ Yen jest według książek i również w naszych sercach wybranką Geralta, a także przybraną matką Ciri, dlatego naturalnym wyborem było oparcie przygody na jej postaci. Jednakże w planach mamy stworzenie wersji z Triss, ale jest to melodia odległej przyszłości po premierze, bo scenariusz wymaga praktycznie całkowitego przepisania. Oczywiście wspomniane plany mogą ulec zmianie.
2. Które opowiadania będą zawarte dokładnie w dodatku?
– Żadne, jest to autorski scenariusz, który nie opiera się na „Coś się kończy, coś się zaczyna”, a jedynie występują w nim lekkie nawiązania do tego opowiadania.
3. Czy będą w nim dialogi głosowe?
– Nie w pierwszej wersji, być może po premierze skupimy się na zebraniu aktorów dubbingowych.
4. Czy do działania potrzebny jest Wiedźmin 2?
– Tak.
5. Optymalizacja, jakie są przewidywane wymagania sprzętowe?
– Nie mamy w tym momencie konkretnych ustaleń, na pewno większe od podstawowej wersji Wiedźmina 2.
6. Czy dodacie możliwość sprintu, jazdy na płotce albo po prostu przyśpieszycie Geralta?
– Dodajemy piruet zamiast przewrotu oraz kontekstowy skok przez przeszkody. Nie przyspieszamy Geralta, bo nie ma takiej potrzeby, a jazda na Płotce jest technologicznie niemożliwa do wykonania.
7. Czy żeby zagrać w moda trzeba mieć save ze skończonej gry?
– Nie, w naszej przygodzie wybory są z góry przez nas ustalone, na przykład Keira żyje. Nie bylibyśmy w stanie wziąć pod uwagę wyborów graczy z całej serii.
8. Jaka jest przewidywana długość modyfikacji?
– Na pewno dobre kilka godzin, jeszcze nie wiemy, ile to potrwa wraz z częścią gameplayową.
9. Jaka jest data premiery?
– Wspomnieliśmy w pierwszej notce, że postaramy się zdążyć w tym roku.
10. Będzie jakiś trailer lub gameplay?
– Zwiastun z pewnością, ale nie tak wcześnie. Gameplay raczej nie, bo wszyscy wiemy, jak wygląda drugi Wiedźmin od tej strony.
11. Czy macie w planach inne modyfikacje, jak np. wydarzenia po zakończeniu Wiedźmina 3?
– Nasza przygoda ma miejsce po zakończeniu Wiedźmina 3 i to na niej obecnie się skupiamy.
12. Dużo modeli wygląda identycznie jak w Wiedźminie 3. Przenosicie modele z RedEngina 3 na silnik Wiedzmina 2?
– Tak, ale oczywiście tworzymy również własne modele.
13. Czy zastanawialiście się nad dodaniem nowej postaci do scenariusza? (Tutaj postać o imieniu XYZ)
– Scenariusz jest już zamknięty, nie będziemy dodawać nowych postaci. A jakie się pojawią? Tego nie zdradzimy.
14. Czy będą dodane nowe autorskie utwory?
– Nie posiadamy kompozytora w naszej ekipie.
15. Czy fabuła będzie całkowicie liniowa, czy może będą jakieś drobne rozgałęzienia, choćby w dialogach?
– Oczywiście rozgałęzienia występują, gracz stanie przed wyborami, mamy również parę zakończeń.
16. Czy będzie bardzo dużo elementów humorystycznych?
– Humor jest w odpowiednich momentach, starałem się go odpowiednio wyważyć.
17. Czy będzie walka mieczem?
– Przygoda stawia głównie na dialogi, chociaż nie zabraknie chwil oderwania od nich, również w postaci walk.
18. Dlaczego nie w W3? Przecież wyszedł Modkit.
– Modkit, a nie Redkit. Nie mamy możliwości tworzenia przygód, zadań, światów i dialogów.

Czekamy zatem na kolejne szczegóły, trailer i liczymy na to, że mod rzeczywiście zostanie wydany jeszcze w tym roku!

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Komentarze (4)

  • 5 września 2016 at 21:35
    Permalink

    Pomysł kapitalny, zobaczymy jak to będzie z wykonaniem i rozwinięciem historii. Rozumiem czemu wybrano Yennefer, jednak wolałbym Triss 🙂

    Reply
  • 13 sierpnia 2016 at 09:26
    Permalink

    Może jak zrobią z Triss to zainstaluje. W obecnej formie raczej mnie to nie interesuje.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

486 Shares
Share486
+1
Tweet