Wiedźmin 3 na konsolach z nową techniką antyaliasingu. Wersja PC ze wsparciem DX 12?

Zobaczcie, co zdradził główny programista silnika gry.

Ostatnie dni zalewają nas szczątkowymi informacjami dotyczącymi Dzikiego Gonu. Widzieliśmy mapę świata gry, piękne screeny (do przypomnienia tutaj oraz tutaj), było też 31 ciekawostek na temat nadchodzących przygód z Białym Wilkiem.

Kolejne informacje wypłynęły wraz z publikacją wywiadu dla serwisu The Witcher Hungary. Balázs Török, główny programista silnika Wiedźmina 3, odniósł się w nim m.in. do kwestii wsparcia DirectX 12.

CD Projekt RED ujawnił tydzień temu, że Dziki Gon nie będzie wspierał w dniu premiery bibliotek DX 12. Balázs Török tłumaczy teraz, że może się to w późniejszym czasie zmienić. Wszystko zależy jednak od tego, jaką popularność zyska nowe API. Jak jednak wiemy, Windows 10 będzie rozdawany za darmo nawet piratom, więc o szybkie rozprzestrzenianie się nowych bibliotek Microsoft raczej nie musi się martwić.

Bardzo prawdopodobne jest zatem, że w przyszłości zobaczymy patch do Wiedźmina 3, który zapewni wsparcie dla DirectX 12. Może się to przełożyć na szybsze i lepsze działanie tytułu na PC.

Balázs Török wspomniał również o nowej technice czasowego antyaliasingu, która zostanie zastosowana w Dzikim Gonie na konsolach PS4 i Xbox One. Niestety nie dowiedzieliśmy się niczego więcej na ten temat. Szczegóły mają zostać ujawnione niebawem.

Wiedźmin 3: Dziki Gon debiutuje na rynku 19 maja tego roku. Zagramy na PC oraz konsolach nowej generacji: PlayStation 4 i Xboksie One.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

31 Shares
Share31
+1
Tweet