Wiedźmin 3: Dziki Gon ładniejszy na PS4 Pro?

Wiedźmin 3: Dziki Gon ładniejszy na PS4 Pro?
Newsy PC PS4 XOne

CD Projekt RED odpowiada.

Wiele już wydanych gier na PlayStation 4 dostanie specjalną aktualizację, która sprawi, że będą one wyglądać jeszcze lepiej na wersji Pro konsoli. Mowa między innymi o takich produkcjach jak Uncharted 4: Kres Złodzieja czy zremasterowane The Last of Us. Nawet nadchodzące gry takie jak Call of Duty: Infinite Warfare mają prezentować się lepiej na PlayStation 4 Pro niż zwykłej wersji. A co z Wiedźminem 3: Dziki Gon?

Jeden z użytkowników Reddita napisał do CD Projekt RED e-mail z pytaniem, czy mają zamiar wydać aktualizację do Wiedźmina 3, która polepszy grafikę. Polski producent odpowiedział, że nie ma takich planów. Powód jest prosty.

Obawiam się, że nie mamy teraz planów wydania specjalnej wersji Wiedźmina 3: Dziki Gon dla PlayStation 4 Pro. Nasz zespół aktualnie bardzo intensywnie pracuje nad nowymi projektami takimi jak GWENT oraz Cyberpunk 2077. Chcemy być maksymalnie skupieni na produkcji tych gier – odpisał producent.

Wiedźmin 3 doczekał się własnego znaczka pocztowego

Jesteś fanem Geralta, masz na półce wszystkie książki Andrzeja Sapkowskiego oraz gry wydane przez CD Projekt RED, do tego figurki i inne gadżety? Od 16 września do swojej kolekcji będziesz mógł/mogła dołączyć kolejny bajer – wiedźmiński znaczek pocztowy.

Jak czytamy na stronie Poczty Polskiej, w dniu 16 września zostanie wprowadzony do obiegu znaczek pocztowy o wartości 6,00 zł emisji Wiedźmin.

Zdradzono również, że znaczek wydrukowano techniką rotograwiurową, na papierze fluorescencyjnym (będzie świecił w ciemnościach?). Sam znaczek ma wielkość 31,25 x 39,5 mm, a bloczek, w którym go osadzono posiada wymiary 70 x 90 mm.

Nakład znaczka nie będzie zbyt duży i wyniesie 180 000 szt. Z tej okazji zostanie wydana również specjalna koperta z naklejonym już znaczkiem, na której zobaczymy stempel okolicznościowy. Aż żal będzie wysłać takie cudo!

Jak wygląda znaczek Wiedźmin oraz koperta? Oglądajcie i piszcie, czy spróbujecie zdobyć taki komplet.

Znaczek Wiedźmin
Znaczek Wiedźmin
Koperta Wiedźmin
Koperta Wiedźmin

Tak powstawała muzyka do Wiedźmina 3: Dziki Gon

Mamy dzisiaj dla Was bardzo interesujące wideo, na którym możecie zobaczyć, jak tworzy się muzykę do takich wielkich produkcji jak na przykład Wiedźmin 3: Dziki Gon. W tym przypadku zaangażowany był cały sztab ludzi, począwszy od pojedynczych artystów, po całe zespoły.

Zwróćcie przy okazji uwagę, jak powstawały efekty i odgłosy stworów. W końcu gra RPG to nie tylko budująca napięcie muzyka w tle, prawda?

Swoją drogą, będziecie inwestować w wersję GOTYWiedźmina 3? Dajcie znać w komentarzach.

Aktualizacja 1.31 do Wiedźmina 3 już do pobrania

Wraz z wydaniem wersji GOTY Wiedźmina 3 otrzymaliśmy duży patch 1.30, który wniósł ze sobą naprawdę sporo poprawek. Polski deweloper nie kończy na tym, wydając teraz mały hotfix, czyli aktualizację 1.31.

Póki co, łatka wylądowała jedynie na komputerach PC(Steam i GOG), lecz jak czytamy na wiedźmińskim forum,wersje Xbox One, PS4 i Origin będą dostępne niebawem.

Jakie zmiany wprowadza aktualizacja 1.31 do Wiedźmina 3? Najważniejszą poprawką wydaje się tutaj być naprawienie problemu z niekończącym się ekranem wczytywania w zadaniu Stosy Novigradu, gdy śledzimy złodzieja. Ponadto REDzi zlikwidowali długie ładowanie się dialogów w okolicy placu Hierarchów.

To jednak nie wszystko. Kompletny changelog publikujemy poniżej.

Aktualizacja 1.31 do Wiedźmina 3 – wszystkie zmiany:

  • Poprawiono teksty arabskie w dodatkach.
  • Poprawiono teksty tureckie.
  • Zacerowano dziury w nowych szatach Vimme Vivaldiego.
  • Naprawiono długie ładowanie się dialogów w okolicy placu Hierarchów.
  • Naprawiono problem z niekończącym się ekranem wczytywania w zadaniu „Stosy Novigradu”, gdy śledzimy złodzieja.
  • Poprawiono napisy końcowe.
  • (Origin) Poprawiono synchronizację ruchu ust.

Przypominamy, że poprzedni patch 1.30 do Wiedźmina 3 pojawił się na rynku 30 sierpnia.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie