Watch Dogs na Wii U bardziej jak na PS3 czy PS4? Porównanie grafiki i płynności

Watch Dogs na Wii U bardziej jak na PS3 czy PS4? Porównanie grafiki i płynności
Newsy PS3 PS4 Wii U
Watch-Dogs-Wii-U-(1)Ubisoft nie przyłożył się za bardzo do konwersji.
Posiadacze Nintendo Wii U długo musieli czekać na przygody Aidena Pearce'a. Edycja na PC oraz konkurencyjne konsole pojawiła się już pół roku temu, a na sprzęt od big N dopiero w zeszłym tygodniu. Nie myślcie, że Ubisoft potrzebował dodatkowego czasu, by dopieścić wersję Watch Dogs na Wii U. Deweloper już w sierpniu dał jasno do zrozumienia, że odpuścił sobie robienie poważnych gier na tę platformę. Owe podejście widać nawet w przypadku konwersji Watch Dogs, szczególnie, kiedy popatrzymy na płynność. Wynika tak z testów przeprowadzonych przez zespół Digital Foundry, który porównał edycje tytułu na Wii U, PlayStation 3 oraz PS4. Płynność na platformie Nintendo wypada najsłabiej. Spadki fps-ów są momentami naprawdę druzgoczące. Jazda autem przy 20 ramkach, strzelanina na mieście w 16 klatkach na sekundę? Jest nawet moment, kiedy widzimy 14 fps-ów. A jakość grafiki? Edycja na Wii U niestety bardziej przypomina to, co widzieliśmy na last-genach. Za plus można jednak uznać ruchomą roślinność, która prezentuje się lepiej niż na PS3.

Płynność Watch Dogs - Wii U vs. PS3 vs. PS4

Porównanie grafiki Watch Dogs - Wii U vs. PS4

Porównanie grafiki Watch Dogs - Wii U vs. PS3

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie