W Pillars of Eternity nie zagramy w pierwszej połowie bieżącego roku

 Pillars_of_Eternity_002

Producentka Rose Gomez sugeruje, że najbardziej prawdopodobnym terminem wydania tytułu jest zima 2014 roku.

Decyzja ta ma związek ze znacznym powiększeniem zawartości gry, na skutek uzbierania bardzo dużej sumy pieniężnej w ramach Kickstartera. Projekt uległ więc rozrośnięciu, przy czym nie poszerzyło się grono osób odpowiedzialnych za grę. Ostatnio dowiedzieliśmy się również, że inna wyczekiwana pozycja RPG Torment: Tides of Numenera, będziesz wykorzystać technologię opracowaną przez studio Obsidian Entertainment w Pillars of Eternity.

Pillars of Eternity cechować ma staroszkolna mechanika, izometryczny rzut ekranu, wielki świat do eksploracji, nieliniowość, a co najważniejsze dziesiątki godzin potrzebne do ukończenia tytułu. Należy się więc przygotować na rozwinięcie rozwiązań stosowanych już w hitach takich jak Baldur’s Gate czy Icewind Dale. Szykuje się więc wielogodzinna eksploracja świata fantasy, który zauroczy swoją magią i czekającymi na nas wyzwaniami

W ramach oczekiwania na premierę (gra ukaże się wyłącznie na PC), rzućcie okiem na zaprojektowaną przez autorów postać:

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet