Until Dawn stawia na trudne wybory i Efekt Motyla

Sony pompuje kampanię reklamową nadchodzącego Until Dawn. Nowy zwiastun porządnie napakowano wartką akcją.

26 sierpnia Until Dawn wyląduje na PlayStation 4, więc do premiery pozostały niecałe dwa tygodnie. Promowanie tytułu trwa w najlepsze i po ostatnim interaktywnym zwiastunie z prawdziwymi aktorami, otrzymujemy kolejny, tym razem zrealizowany na silniku gry. Z poprzednim filmikiem łączy go motyw wyborów, które mają odegrać wielkie znaczenie podczas zabawy.

Until Dawn może okazać się naprawdę ciekawym tytułem dla osób, którym nie przeszkadza fabuła rodem z horrorów klasy B. Wy stawiacie na ten tytuł?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet