Uncharted 4 – większa płynność w multi i tryb fotograficzny

Uncharted 4 – większa płynność w multi i tryb fotograficzny
Newsy Polecamy! PS4
[caption id="attachment_26537" align="aligncenter" width="1920"]Uncharted 4 Uncharted 4[/caption] Deweloperzy tłumaczą, dlaczego w trybie dla pojedynczego gracza Drake nie będzie biegał w 60 fps-ach.
Podczas wczorajszego pokazu Uncharted 4: A Thief’s End mogliśmy w końcu obejrzeć pełne demo gry, które zostało pokazane nielicznym dziennikarzom w trakcie targów E3 2015. Filmik był naprawdę dynamiczny i jeśli jeszcze go nie widzieliście, zapraszamy do tego newsa. Podczas sesji pytań i odpowiedzi twórcy potwierdzili jeszcze raz, że w trybie kampanii dla pojedynczego gracza zagramy w rozdzielczości 1080p oraz płynności na poziomie 30 klatek na sekundę. Lepiej ma być w rozgrywce sieciowej. Kiedy załączymy multiplayer, mamy oglądać akcję w 60 fps-ach. Deweloper tłumaczy, że zdecydował się na zablokowanie płynności na 30 klateczkach w singlu, by gracz nie odczuwał nieprzyjemnych rwań w animacji. Na obciętej płynności zyska również świat gry, który będzie bogatszy i bardziej rozbudowany. Potwierdzono ponadto, że Uncharted 4: A Thief’s End otrzyma tryb fotograficzny (Photo Mode), bazujący na ulepszonej wersji tego, który mogliśmy wykorzystać w The Last of Us: Remastered.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie