Ubisoft zachęca do zabawy w rozróbę

Watch Dogs 2
Newsy PC PS4 XOne

Potraficie zrobić konkretną zadymę w Watch_Dogs 2? Oto zadanie w sam raz dla Was.

Od 30 stycznia do 10 lutego możecie publikować na Twitterze fotki z największych rozrób w Watch_Dogs 2, by wziąć udział w rywalizacji o wspaniałe nagrody – tak brzmi komunikat w sprawie konkursu organizowanego przez Ubisoft. Im zdjęcie bardziej chaotyczne tym lepiej. Wydawca liczy na Waszą kreatywność. A co dokładnie trzeba zrobić?

Aby wziąć udział w konkursie, musicie udostępnić zdjęcie na Twitterze z hashtagiem #WD2ChaosContest oraz z hashtagiem platformy, na której zostało zrobione (#Xbox, #PS4, #PC). Zdjęcie musi być załączone do tweetu. Przykład: uczestnik grający na PC opublikuje swojego tweeta z hashtagami “#WD2ChaosContest” oraz “#PC” w jego treści.

• Zgłoszenia mają mieć formę zdjęć lub selfików wykonanych w grze Watch_Dogs 2 i udostępnionych w formie publikacji na Twitterze.
• Zdjęcia mają być waszą własnością. Nie wykorzystujcie materiałów należących do innych graczy.
• Musicie być obserwatorami oficjalnego konta @watchdogsgame na Twitterze, by móc wziąć udział w konkursie.
• W trakcie trwania konkursu możecie opublikować do 10 zdjęć dziennie. Wybierajcie najlepsze, nie spamujcie.
• W konkursie mogą brać udział osoby mające ukończone co najmniej 17 lat.
• Konkurs ten ma zasięg ogólnoświatowy. Pełną listę krajów mogących brać w nim udział znajdziecie w oficjalnym regulaminie konkursu.

Co można wygrać?

Każdy zdobywca głównej nagrody otrzyma:
– Kurtkę WD2, t-shirt WD2, bluzę WD2, czapeczkę WD2, okulary przeciwsłoneczne WD2, skórzany portfel DedSecu, dwa zestawy przypinanych znaczków WD2, a także figurkę Marcusa
Każdy zdobywca nagrody pocieszenia otrzyma: – t-shirt WD2, czapeczkę WD2, dwa zestawy przypinanych znaczków WD2 oraz skórzany portfel DedSecu

Więcej informacji na temat konkursu znajdziecie na oficjalnej stronie Ubisoftu.

Źródło: Ubisoft

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie