Ubisoft celowo obniża rozdzielczość w Assassin’s Creed: Unity na PlayStation 4?

Twórcy poinformowali wczoraj, że tytuł odpalimy w takiej samej rozdzielczości oraz płynności na obu konsolach nowej generacji.

Jak pisaliśmy kilkanaście godzin temu, Assassin’s Creed: Unity uruchomimy na PS4 oraz XOne w rozdzielczości 900p oraz płynności 30 klatek na sekundę. – Zdecydowaliśmy się na identyczną wartość w przypadku tych platform, by uniknąć różnych debat na temat wydajności – powiedział serwisowi Videogamer Vincent Pontbriand, starszy producent w Ubisoft Montreal.

Gracze doszli do wniosku po wczorajszej informacji, że Ubisoft – zrównując oprawę graficzną na obu konsolach – zaniża jej poziom na PlayStation 4. Deweloper tłumaczy się dzisiaj, że jego słowa zostały źle zrozumiane.

Rzecznik Ubisoftu wyjaśnia, że twórcy nie obniżyli specyfikacji Assassin’s Creed: Unity na jednym sprzęcie kosztem drugiego.

Assassin’s Creed Unity powstało od podstaw z myślą o nowej generacji konsol. Przez ostatnie cztery lata staraliśmy się osiągnąć jakość, którą teraz można zobaczyć na Xbox One, PS4 i PC. To był proces tworzenia w ramach określonego celu, a nie ograniczania. Jesteśmy dumni i możemy powiedzieć, że zrealizowaliśmy plany na wszystkich platformach – tłumaczy Ubisoft.

Owym celem – jak twierdzi deweloper – od początku była natywna rozdzielczość 900p zarówno na PlayStation 4, jak i na Xbox One.

Assassin’s Creed: Unity pojawi się w sprzedaży 13 listopada tego roku.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Komentarze (1)

  • 7 października 2014 at 18:29
    Permalink

    Przez xboxa one posiadacze ps4 musza cierpieć…. Najpierw Wiedzmin teraz unity…..

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

3 Shares
Share3
+1
Tweet