Twórcy Until Dawn mają żal, że Sony za słabo promowało ich grę?

Chociaż akcja promocyjna Until Dawn nie była tak spektakularna, jak przy wielu innych tytułach na wyłączność dla PlayStation 4, tytuł i tak przekroczył oczekiwania studia Supermassive Games.

Zespół Supermassive Games nie ma co narzekać, jeśli chodzi o przyjęcie Until Dawn przez graczy. Ciekawe jednak, czy tytuł osiągnąłby większy sukces komercyjny, gdyby jej kampania promocyjna była jeszcze bardziej rozbuchana. No, można spekulować, ale to nie ma większego sensu.

Serwis PlayStation LifeStyle zapytał wprost producenta Until Dawn, czy nie czuje, że Sony nie promowało horroru tak mocno, jak to robi przy innych wielkich tytułach.

Jeśli gra jest zupełnie inna od tego, co zazwyczaj jest wydawane, to odpowiednie jej promowanie musi być bardzo trudne. Do kogo powinno się dokładnie skierować kampanię i co powinien zawierać przekaz? Nawet, jeśli siła kampanii nie była tak mocna, jakby nam się to podobało, Sony wykazało ogromną kreatywność w podejściu do promocji Until Dawn – odpowiada Pete Samuels.

Przypominamy, że deweloper nie wyklucza, że Until Dawn otrzyma DLC. Trwają także rozmowy odnośnie drugiej części gry.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet