Trzy nowe screeny z Battefield 1

Trzy nowe screeny z Battefield 1
Newsy PC PS4 XOne

Jesteście gotowi na powrót Frostbite 3?

DICE przedstawiło trzy nowe screeny z nadchodzącego Battefield 1, które prezentują produkcję na naprawdę wysokim poziomie. Tym razem możemy rzucić okiem na samoloty, okręt oraz żołnierzy w lesie. Zapowiada się na spore zróżnicowanie terenu działań wojennych.

Battlefield 1 ukaże się 21 października tego roku na PlayStation 4, Xboksa One oraz PC. Gra tworzona jest w oparciu o najnowszą wersję silnika graficznego Frostbite 3, który robi świetne wrażenie. Do dziś w sieci pojawiło się sporo różnego rodzaju materiałów prosto z rozgrywki i wiele głosów graczy, płynących przede wszystkim po zamkniętych alpha testach, jest pozytywnych.

Nowe screeny z Battlefield 1:

Ważne podkreślenia jest to, że producent rzuca graczy do całkiem nowych dla serii realiów, czyli w czasy zbliżone do I wojny światowej. Gracze będą mieli do dyspozycji wiele ówczesnych rodzajów broni od miotaczy ognia, gazów bojowych, czołgów, karabinów maszynowych po wielkie statki powietrzne zwane Zeppelinami.

Sebastian Moritz, menadżer społeczności Electronic Arts zaznaczył niedawno, że otwarte testy beta Battlefield 1 rozpoczną się w krótkim czasie po zakończeniu targów Gamescom 2016. Wspomniana impreza planowana jest na dni 17-21 sierpnia, zatem jak dobrze pójdzie, pobiegamy po wirtualnych okopach jeszcze w przyszłym miesiącu. Moritz wspomina również, że osoby należące do programu Battlefield Insider będą mogły sprawdzić grę trzy dni wcześniej przed otwarciem bety dla pozostałych.

To jednak nie koniec informacji o grze. Paramount Television i Anonymous Content wezmą się za przeniesienie Battlefield na mały ekran – donosi serwis HollywoodReporter. Wszystko dzięki prawom do ekranizacji, które zostały uzyskane od Electronic Arts. Szczegóły na temat ewentualnej fabuły serialu nie zostały jeszcze ujawnione, ale widać że producent ma zamiar mocno promować tytuł na różne sposoby.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij: