To się nazywa skok wydajności. DX 12 zapewni nawet 100 fps-ów więcej!

Nowe biblioteki zostawią DX 11 daleko w tyle.

W zeszłym tygodniu zobaczyliśmy na wykresach, jakich różnic możemy się spodziewać pomiędzy DirectX 12 a DirectX 11. Test został przeprowadzony pod różnymi kartami graficznymi. W konfrontacji wzięły udział trzy Radeony oraz trzy karty GeForce. Wyniki? Zdecydowanie na korzyść nowego API. Wszystko znajdziecie w tej wiadomości.

Teraz dochodzą do nas kolejne informacje o mocy DX 12. Ich źródłem jest Brad Wardell, dyrektor generalny firmy Stardock. To studio, które odpowiada m.in. za serię kosmicznych strategii Galactic Civilizations.

Wardell wdał się w rozmowę z graczami na Twitterze, pisząc przy okazji o wrażeniach z testów DX 12, w których brał udział. Zostały one przeprowadzone na układach graficznych AMD w konfiguracji Crossfire (jeszcze niedostępnych na rynku) oraz procesorze zaopatrzonym w osiem rdzeni (dokładny model nie został podany).

Podczas testów DirectX 12 wyświetlił 120 klatek na sekundę, podczas gdy DirectX 11 wycisnął jedynie 13 fps-ów!

 

DX-12-Brad-WardellKiedy jeden z graczy zapytał, czy specyfikacja testowego peceta była zbliżona mocą do Xboksa One, Wardell odpowiedział jedynie, że sprzęt do testów znacznie przekraczał możliwości konsol ósmej generacji.

DX-12-Brad-Wardell_1Więcej szczegółów na temat DX 12 powinniśmy poznać podczas imprezy Game Developers Conference 2015, która została zaplanowana na początek marca.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

98 Shares
Share97
+11
Tweet