Titanfall 2 w 4K i 60 klatkach

Titanfall 2 w 4K i 60 klatkach
Filmiki z gier Newsy PC Wideo

Wideo, które trzeba zobaczyć.

Na oficjalnym kanale producenta kart Nvidia pojawił się materiał wideo prezentujący Titanfall 2 w rozdzielczości 4K oraz 60 klatkach na sekundę. Całość wygląda tradycyjnie bardzo dobrze, więc jeśli macie mocny sprzęt, odpalajcie filmik na YouTube.

Filmik został nagrany przy użyciu karty graficznej TITAN X, czyli w tej chwili najmocniejszego tego rodzaju sprzętu od Nvidii.

Aby produkcję uruchomić właśnie w takich ustawieniach, nie potrzeba jednak TITANA. Przyda się jednak karta graficzna na poziomie GeForce GTX 1080, 16 GB RAM oraz procesor Intel Core i7.

Poniżej znajdziecie listę ustawień graficznych, jakie będziecie mogli pozmieniać w Titanfall 2. Oprócz tego przejrzycie dodatkowe funkcje gry, które wykorzystamy na komputerach PC.

Na deser mamy naprawdę sporą ilość gameplay’u z nadchodzącej produkcji. Zapraszamy zatem na wszystkie atrakcje i przypominamy, że Titanfall 2 wyląduje 28 października na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Ustawienia graficzne w Titanfall 2 na PC

  • Anti-Aliasing – Wyłączone, TSAA, MSAA (2x, 4x, 8x);
  • Ambient Occlusion – Wyłączone, Włączone;
  • Aspect Ratio – 4:3, 16:9, 16:10, 21:9;
  • Jasność – Suwak;
  • Tryb wyświetlania – Pełny ekran, Okienko;
  • Dynamic Spot Shadows – Wyłączone, Włączone;
  • Detale Efektów – Niskie, Średnie, Wysokie;
  • FOV – Suwak;
  • Impact Marks – Wyłączone, Niskie, Wysokie;
  • Detale modeli – Niskie, Średnie, Wysokie;
  • Ragdolls – Niskie, Średnie, Wysokie;
  • Spot Shadow Detail – Wyłączone, Niskie, Wysokie, Bardzo Wysokie;
  • Sun Shadow Detail – Wyłączone, Niskie, Wysokie, Bardzo Wysokie;
  • Filtrowanie Tekstur – Bilinear, Trilinear, Anisotropic (2x, 4x, 8x, 16x);
  • Jakość Tekstur – Niskie, Średnie, Wysokie, Bardzo Wysokie, Ultra;
  • V-Sync – V-Sync Disabled, Double buffered V-sync, Triple buffered V-Sync, NVIDIA Adaptive V-Sync, NVIDIA Adaptive Half-refresh V-Sync, Dynamic V-Sync.

Inne funkcje PC w Titanfall 2

  • Nieograniczona płynność do 144 fps-ów (na ekranie 60Hz z wyłączonym V-Sync możesz uzyskać do 144 fps-ów);
  • Pełny remapping przycisków na klawiaturze;
  • Akceleracja myszki włączona/wyłączona;
  • Pliki audio w osobnym miejscu, co zmniejsza liczbę danych do pobrania oraz rozmiar instalacji;
  • Wsparcie dla kontrolerów z możliwością dostosowywania czułości i wieloma konfiguracjami;
  • Ustawienia i zapisy gry przechowywane w chmurze (opcje sterowania oraz Wideo edytowalne z poziomu pliku .txt);
  • głosowy oraz tekstowy czat.


Titanfall 2 wymagania sprzętowe. 4K i 60 klatek?

Respawn Entertainment podało minimalne, rekomendowane oraz ultra wymagania związane z uruchomieniem Titanfall 2. Te pierwsze są całkiem niskie, wystarczy procesor na poziomie Intel Core i3 karta graficzna GeForce GTX 660. Z rekomendowanymi już tak łatwo nie pójdzie, tutaj przyda się karta graficzna z nowej serii GeForce GTX 1060.

Respawn Entertainment podało też informacje dotyczące tego, jaki komputer przyda się do odpalenia gry w ustawienia Ultra czyli w 4K oraz 60 klatkach na sekundę. Będzie potrzebny naprawdę mocny sprzęt, zresztą zobaczcie sami poniżej. Pod wymaganiami znajdziecie też najnowszy zwiastun produkcji.

Minimalne:

  • OS – Win 7/8/8.1/10 64bit
  • CPU – Intel Core i3-3600t lub odpowiednik
  • RAM – 8GB
  • HDD Free Space – 45GB
  • GPU – NVIDIA Geforce GTX 660 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB
  • DirectX – 11

Rekomendowane:

  • OS – Win 7/8/8.1/10 64bit
  • CPU – Intel Core i5-6600 lub odpowiednik
  • RAM – 16GB
  • HDD Free Space – 45GB
  • GPU – NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB, AMD Radeon RX 480 8GB
  • DirectX – 11

Ultra 4K60:

  • OS – Win 7/8/8.1/10 64bit
  • CPU – Intel Core i7-6700k lub odpowiednik
  • RAM – 16GB
  • HDD Free Space – 45GB
  • GPU – NVIDIA Geforce GTX 1080 8GB
  • DirectX – 11

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie