The Last of Us „upadkiem Naughty Dog”

Śmiałe stwierdzenia padły niedawno z ust czołowych pracowników studia, w tym samego Neila Druckmanna.

Właśnie został wyemitowany drugi odcinek pierwszego sezonu programu Conversations with Creators na oficjalnym kanale PlayStation. Gośćmi byli jeden z reżyserów gry, czyli Bruce Straley, projektant Anthony Newman i scenarzysta Neil Druckmann. Opowiadali oni o początkach prac nad The Last of Us. W pewnym momencie jeden z nich zdradził, że podczas etapu projektowego, zespół żartował, że ta gra jest upadkiem Naughty Dog. Dlaczego?

Twórcy podkreślają, że w tamtym czasie nie podobała im się mechanika rozgrywki, więc postanowili sporo rzeczy dość ryzykownie przebudować. Następnie pokazali grę szerszej publiczności, która była zachwycona. To zmotywowało twórców do dalszej pracy. Zobaczcie poniższy filmik, jest naprawdę interesujący.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

11 Shares
Share11
+1
Tweet