The Division wyciśnie wszystko z PS4, XOne i PC. „To kwestia dumy”

Deweloperzy obiecują nam prawdziwe fajerwerki. Wierzycie?

Grafika Tom Clancy’s The Division ma być taka, na ile pozwolą konsole obecnej generacji oraz współczesne pecety – tak przynajmniej uważa pracujący nad tytułem Magnus Jansen. W wywiadzie dla EPNdotTV deweloper wspomina, że autorski silnik Snowdrop, na którym powstaje The Division, wyciśnie maksimum z każdego sprzętu, na którym się pojawi.

W przypadku PC mamy dostać sporo opcji graficznych (do przejrzenie tutaj), wsparcie nawet dla trzech monitorów, obsługę więcej niż jednej karty graficznej czy odblokowany frame rate. Konsole? Każdy fragmencik mocy ma zostać zaprzężony do dźwignięcia The Division.

Magnus Jansen podkreśla, że dla producentów jest kwestią dumy, by wspierać każdego, kto inwestuje pieniądze i kupi grę. Wszystko ma śmigać jak należy.

Tak – wielkie słowa, lecz co mógł powiedzieć sam deweloper? Że jest downgrade? Czekamy na testy beta oraz premierę Tom Clancy’s The Division, która podda ostrej weryfikacji zapewnienia twórców i ogromy hype wokół ich produkcji. Liczycie, że tytuł spełni Wasze oczekiwania?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet