The Division – wersja na PS4 dostaje dzisiaj oczekiwany dodatek

Gotowi zapuścić się do podziemia?

Od godziny 9:00 trwa przerwa techniczna na serwerach Tom Clancy’s The Division. Usługi sieciowe powinny wrócić do świata żywych około godziny 10:00. Dotyczy to jedynie wersji gry na PlayStation 4, a przerwa techniczna tym razem nie sprowadza się do poprawy błędów w grze, lecz wprowadzenia na konsolę od Sony dodatku Podziemie.

Przypominamy, że owe DLC zostało udostępnione na komputerach PC oraz konsoli Xbox One już pod koniec czerwca. Posiadacze PS4 musieli zatem naprawdę długo czekać, zanim również dołączą do zabawy. Dodatek Podziemie przenosi akcję do korytarzy rozciągających się pod miastem. Nowe misje przejdziemy w samotności lub w czteroosobowej kooperacji. Czekają na nas również operacje z losowo generowanymi poziomami oraz unikalne nagrody do zdobycia.

Poniżej możecie jeszcze raz zobaczyć zwiastun dodatku:

Ubisoft wprowadza do The Division sporo poprawek. W zasadzie co tydzień mamy przerwy techniczne na serwerach, podczas których deweloperzy pozbywają się kolejnych błędów w grze. Poniżej przypominamy, co zostało zmienione w tytule na przestrzeni ostatniego miesiąca:

  • Naprawiono błąd, przez który gracze mogli rozpocząć Pierwszą Fazą Operacji na Bohaterskim poziomie trudności poprzez wybranie odpowiedniej kombinacji klawiszy na kontrolerze.
  • Pula nagród z dodatku Podziemie z Wytycznych Operacji teraz zawiera także zestawy z Aktualizacji 1.1 oraz 1.2 oraz mają szansę otrzymania dodatkowych łupów jeśli kończy się operację z +4 wytycznymi.
  • Pula nagród z dodatku Podziemie z Zapieczętowanych Skrzyń zawiera teraz wszystkie rodzaje broni oraz zestawy z aktualizacji 1.3.
  • Nazwani przeciwnicy w dodatku Podziemie będą teraz częściej wyrzucać Topowe przedmioty, na wszystkich poziomach trudności, a wykonywanie wielofazowych misji zwiększy szansę na zdobycie sprzętu o wyższej jakości.
  • Naprawiliśmy błąd, który pozwalał graczom na korzystanie z bonusu zestawu DeadEye i zachowywał obrażenia od stzrału w głowę. Ta poprawka także rozwiązuje problem gdzie gracze mogli nakładać bonus na obrażenia od strzałów w głowę nieskończenie.
  • Naprawiono bug, przez który skrzynie w najwyższym przedziale wyrzucały niebieski osprzęt.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre rękawice z zestawu AlphaBridge losowały podwójne bazowe statystyki jeśli zostały skalibrowane.
  • Naprawiono błąd przez który gracz był teleportowany z powrotem do schronu podczas wykonywania misji Zaginieni: Tatiana Atkins.
  • Naprawiono błąd przez który gracz był teleportowany z powrotem do schronu podczas wykonywania misji Zaginieni Agenci: Aaron Keener.
  • Zredukowano bazowe obrażenia od wszystkich karabinów G36 o 15%
  • Naprawiono błąd, przez który specjalne właściwości nazwanych broni nie mogły zostać skalibrowane.
  • Naprawiono błąd, przez który mapa nie ładowała się dla niektórych graczy.
  • Naprawiono błąd, przez który interfejs misji psuł się, jeśli punkt ewakuacyjny w Podziemiu został użyty przed pojawieniem się kolejnego celu misji.
  • Naprawiono błąd, przez który rękawice Alpha Bridge nie posiadały jednego ze swoich atrybutów. Uwaga: ta zmiana jest retroaktywna, co oznacza, że wszystkie atrybuty na istniejących
  • rękawicach AlphaBridge będą zresetowane.
  • Naprawiono błąd, przez który muzyka w grze milkła po zalogowaniu się do najazdu.
  • Naprawiono błąd, przez który rekalibracja ostatniej właściwości na pistolecie PP-19 nie wylosuje darmowej właściwości,
  • Naprawiono błąd, gdzie bonus zestawy wyposażenia Sentry aplikował się nieprawidłowo podczas używania automatycznej strzelby szturmowca
  • Naprawiono błąd, przez który używanie głównej zdnolności powodował nałożenie efektu wizualnego na wszystkich graczy będących w pobliżu (nie tylko grupy)
  • Naprawiono błąd, przez który właściwości broni nakładały się nieskończenie, jeśli używało się bonusu, wynikającego z noszenia wszystkich 4 części zestawu AlphaBridge.
  • Naprawiono błąd, przez który rekalibracja właściwości broni wybierała losowy bonus, zamiast tego wybranego z interfejsu.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze umierali, jeśli wracali do pewnych misji po respawnie w schronie.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze PC mogli używać kilku dóbr konsumpcyjnych na raz.
  • Dodano kill volume do najazdu Smocze Gniazdo. Przy próbie wyjścia z lokacji najazdu gracz zostanie automatycznie zabity.
  • Skalibrowano modyfikator obrażeń od broni – gracze będą zadawać teraz sobie o 20% większe obrażenia w trybie PvP (prosimy pamiętać, że ta zmiana nie ma wpływu na obrażenia od zdolności)
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

15 Shares
Share15
+1
Tweet