The Division: twórcy gry o atutach silnika graficznego

Projektanci chwalą możliwości Snowdrop Engine.

Zdaniem zespołu Massive Entertainment możliwości tkwiące w silniku pozwalają na wygenerowanie niezwykle szczegółowej grafiki. W grze zostanie zaimplementowane realistyczne oświetlenie, a wygoda i wydajność Snowdrop Engine pozwolą stworzyć widowiskowo prezentujące się efekty.

The Division będzie shooterem ukazującym akcję z perspektywy trzeciej osoby (TPP), który rozgrywać się ma w bliskiej przyszłości. Śmiercionośny wirus wprowadza chaos na ulicach, pozbawiając życia mieszkańców Nowego Yorku. Nasz bohater przynależeć będzie do tajnej agencji, której zadaniem będzie opanowanie newralgicznej sytuacji. Twórcy zapewniają, że istotną rolę  tryb kooperacji a także rozbudowane funkcje społecznościowe.

Mechanika gry, w tym walka mają w dużej mierze bazować na rozwiązaniach zastosowanych w Tom Clancy’s Ghost Recon, Pojawi więc chowanie się za osłonami i wychylanie w celu zastrzelenia wrogów. Premiera została ustalona na rok 2014, a tytuł ma pojawić się na: PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One.

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

4 Shares
Share4
+1
Tweet